0 1 11.04.2006Opel Astra Classic II w wyjątkowej ceniekampanie reklamowe TweetGeneral Motors Poland rozpoczął działania wspierające model Astra Classic II.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 11.04.2006Nowe badania Cityboard MediaCityboard Media, lider wielkoformatowej reklamy zewnętrznej i prekursor badań outdooru na polskim rynku, zbadała po raz pierwszy w Polsce potencjał i efektywność kampanii reklamowej z wykorzystaniem elementów 2D.
0 1 0 0 0 11.04.2006PLAKATIV dla VistuliPLAKATIV Poland realizuje wiosenną kampanię wielkoformatową dla producenta i dystrybutora odzieży Vistula SA z Krakowa. Wielki format ma charakter wizerunkowy, jest wzmocnieniem trwającej kampanii w innych mediach.
0 1 0 0 0 11.04.2006Afekt organizuje premierę Audi Q7Na warszawskim Torwarze odbyła się prezentacja nowego modelu Audi typu SUV z udziałem Carli Vallet, która jest twarzą i głosem piosenki „Streets of tomorrow” promującej Audi Q7. Prezentację przygotowała agencja Afekt.
0 1 0 0 0 11.04.2006Marki godne zaufania - Wyniki badania European Trusted BrandsOgłoszone zostały wyniki 6. edycji największego europejskiego badania konsumenckiego European Trusted Brands 2006 przeprowadzonego przez Reader’s Digest. Ponad 25 tysięcy respondentów z 14 krajów wskazało marki, które darzą największym zaufaniem, w 30 kategoriach – 20 wspólnych dla całej Europy i 10 wybranych lokalnie. NOKIA i NIVEA to marki, które niezmiennie od 6 lat cieszą się największym zaufaniem wśród Europejczyków.