Nowe badania Cityboard Media
  • 0
  • 1
11.04.2006

Nowe badania Cityboard Media

Cityboard Media, lider wielkoformatowej reklamy zewnętrznej i prekursor badań outdooru na polskim rynku, zbadała po raz pierwszy w Polsce potencjał i efektywność kampanii reklamowej z wykorzystaniem elementów 2D.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51624 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.04.2006

Marki godne zaufania - Wyniki badania European Trusted Brands

Ogłoszone zostały wyniki 6. edycji największego europejskiego badania konsumenckiego European Trusted Brands 2006 przeprowadzonego przez Reader’s Digest. Ponad 25 tysięcy respondentów z 14 krajów wskazało marki, które darzą największym zaufaniem, w 30 kategoriach – 20 wspólnych dla całej Europy i 10 wybranych lokalnie. NOKIA i NIVEA to marki, które niezmiennie od 6 lat cieszą się największym zaufaniem wśród Europejczyków.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.04.2006

Orkla Press przejmuje 90,32% NetSprint.pl Sp. z o.o.

Międzynarodowy koncern medialny Orkla Media podpisał umowę dotyczącą strategicznej inwestycji w spółkę NetSprint.pl Sp. z o.o., prowadzącą największą polską wyszukiwarkę internetową pod tą samą nazwą. Od połowy roku 2005 strategia Orkla Media nastawiona jest na zwiększenie swojej aktywności w nowych mediach. Koncern ma zamiar inwestować w portale wertykalne, serwis ogłoszeń drobnych oraz tematyczne serwisy internetowe, będące uzupełnieniem jego medialnej działalności.