Marki godne zaufania - Wyniki badania European Trusted Brands
  • 0
  • 1
11.04.2006

Marki godne zaufania – Wyniki badania European Trusted Brands

Ogłoszone zostały wyniki 6. edycji największego europejskiego badania konsumenckiego European Trusted Brands 2006 przeprowadzonego przez Reader’s Digest. Ponad 25 tysięcy respondentów z 14 krajów wskazało marki, które darzą największym zaufaniem, w 30 kategoriach – 20 wspólnych dla całej Europy i 10 wybranych lokalnie. NOKIA i NIVEA to marki, które niezmiennie od 6 lat cieszą się największym zaufaniem wśród Europejczyków.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50644 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

11 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.04.2006

Orkla Press przejmuje 90,32% NetSprint.pl Sp. z o.o.

Międzynarodowy koncern medialny Orkla Media podpisał umowę dotyczącą strategicznej inwestycji w spółkę NetSprint.pl Sp. z o.o., prowadzącą największą polską wyszukiwarkę internetową pod tą samą nazwą. Od połowy roku 2005 strategia Orkla Media nastawiona jest na zwiększenie swojej aktywności w nowych mediach. Koncern ma zamiar inwestować w portale wertykalne, serwis ogłoszeń drobnych oraz tematyczne serwisy internetowe, będące uzupełnieniem jego medialnej działalności.