1 1 0 0 0 18.05.2010„Jedyna taka” kampania Lisnera19 maja rusza nowa kampania reklamowa marki Lisner pod hasłem „Salateria. Jedyna taka.” Akcja potrwa 5 tygodni. Emisje spotu „Kucharze” widzowie zobaczą w TVN, TVN7, TVN Mix, TVP1, TVP2, TVP Info, TV4, Polsat oraz w pakietach At Media i Discovery.
0 1 0 0 0 18.05.2010Nowa kampania reklamowa marki AtlanticKrzysztof Hołowczyc wraz z marką szwajcarskich zegarków Atlantic poleca najnowszy model marki - Atlantic Seaport Chronograph Retrograde. Właśnie ruszyła kampania promocyjna tego zegarka pod hasłem, które jest również głównym przesłaniem marki Atlantic: „Zaufanie, które zbudował czas”.
0 1 0 0 0 18.05.2010Zakończono prace nad marką „Lubuskie”Zakończyły się prace nad stworzeniem strategii komunikacji marketingowej w zakresie atrakcyjności gospodarczej, inwestycyjnej oraz turystycznej regionu lubuskiego, prowadzone na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego.
0 1 0 0 0 18.05.2010Bajkowy projekt Walk The Line dla PZUAgencja Walk The Line przygotowała dla PZU konkurs pod hasłem „Bajkowa przygoda - z klasy do Pacanowa”. Projekt adresowany jest do uczniów oraz nauczycieli szkół podstawowych. Zadaniem uczestników jest napisanie bajki na podstawie specjalnie przygotowanych kart z bajkowymi postaciami i przedmiotami.
0 1 0 0 0 18.05.2010Othersource utworzyła spółkę Spook CommunicationOthersource – digital marketing partner - agencja interaktywna utworzyła spółkę Spook Communication z siedzibą w Göteborgu – Szwecja.
0 1 0 0 0 18.05.2010Biuro Promocji i Marketingu z Mennicą Śląską Sp. z o.o.Biuro Promocji i Marketingu nawiązało stałą współpracę z Mennicą Śląską Sp. z o.o.
0 1 0 0 0 18.05.2010„Twój Styl, Twoje okulary” – konkurs marki Ray-BanNa zlecenie Luxottica Poland, oficjalnego dystrybutora okularów Ray-Ban, dom mediowy PRO Media House przygotował konkurs internetowy, którego celem jest zwiększenie świadomości marki.
0 1 0 0 0 18.05.2010Inventive Communication dla marki BlowBlow, producent zaawansowanych samochodowych urządzeń multimedialnych, od maja 2010 r. powierzył koordynację działań PR w Polsce agencji Inventive Communication. Współpraca obejmie działania z zakresu kompleksowych relacji z mediami, komunikacji z partnerami, obsługi wydarzeń specjalnych oraz doradztwa strategicznego w obszarze PR.
0 1 0 0 0 18.05.2010Casting Models 2010 L’Oréal Paris z McCann EricksonPolki po raz drugi mają okazję, aby zostać twarzą produktów do koloryzacji włosów Casting Crème Gloss – rozpoczął się konkurs Casting Models 2010. L’Oréal Paris powierzył agencji McCann Erickson przygotowanie kampanii reklamowej promującej tę szansę oraz kampanię reklamową z udziałem laureatek konkursu.
0 1 0 0 0 18.05.2010FG Poland i agencja Fat Baby realizują kampanię launchową marki OrionPod hasłem „Zgodnie z Japońską Tradycją” FG Poland, wyłączny dystrybutor japońskiej marki Orion w Polsce, rozpoczął w maju intensywne działania wizerunkowe, których głównym celem jest budowa świadomości marki w segmencie nowoczesnych telewizorów LCD. W pierwszym etapie kampanii media plan obejmie kluczowe magazyny specjalistyczne, największe tytuły wnętrzarskie, lifestyle’owe oraz prasę skierowaną do mężczyzn, stanowiących istotną grupę odbiorców nowych technologii.