Odpowiedzialność za treści w Internecie – stanowisko IAB Polska
  • 0
  • 1
12.08.2011

Odpowiedzialność za treści w Internecie – stanowisko IAB Polska

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska wyraża swoje zaniepokojenie w związku z pojawiającymi się w mediach opiniami w kwestii zmian obecnie obowiązującego prawa regulującego społecznościową aktywność użytkowników Internetu. Poniżej pełna treść opinii Związku o wdrażanych zmianach i ich odbiorze w mediach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 sierpnia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.08.2011

Od biernego widza do brand lover – nowe rozwiązania w komunikacji i zarządzaniu relacjami z klientem

Już za kilka tygodni, 22 i 23 września podczas konferencji Marketing Performance & Customer Intelligence managerowie ds. marketingu, lojalności i CRM z takich firm, jak m.in. ING Bank Śląski, P4, Danone, TP, Allegro, mBank, Netia, Grupa Żywiec, Polkomtel, Bank Zachodni WBK czy Agros Nova podzielą się wypracowanymi strategiami na zdobycie zaufania, zatrzymanie klienta i wsparcie sprzedaży.

11 sierpnia 2011