Od biernego widza do brand lover – nowe rozwiązania w komunikacji i zarządzaniu relacjami z klientem
  • 0
  • 1
12.08.2011

Od biernego widza do brand lover – nowe rozwiązania w komunikacji i zarządzaniu relacjami z klientem

Już za kilka tygodni, 22 i 23 września podczas konferencji Marketing Performance & Customer Intelligence managerowie ds. marketingu, lojalności i CRM z takich firm, jak m.in. ING Bank Śląski, P4, Danone, TP, Allegro, mBank, Netia, Grupa Żywiec, Polkomtel, Bank Zachodni WBK czy Agros Nova podzielą się wypracowanymi strategiami na zdobycie zaufania, zatrzymanie klienta i wsparcie sprzedaży.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54597 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 sierpnia 2011

11 sierpnia 2011