Łowy na Perseidy – na niebie i w Sieci
  • 0
  • 1
12.08.2011

Łowy na Perseidy – na niebie i w Sieci

W piątkową noc z 12 na 13 sierpnia niebo zapłonie w malowniczym spektaklu spadających gwiazd. Kulminację deszczu meteorów obserwować będzie m.in. ponad 200 tysięcy osób gromadzących się na Facebooku w celu wymiany wrażeń. To zapewne jedno z największych wydarzeń w social media w Polsce w 2011 roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 sierpnia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.08.2011

Od biernego widza do brand lover – nowe rozwiązania w komunikacji i zarządzaniu relacjami z klientem

Już za kilka tygodni, 22 i 23 września podczas konferencji Marketing Performance & Customer Intelligence managerowie ds. marketingu, lojalności i CRM z takich firm, jak m.in. ING Bank Śląski, P4, Danone, TP, Allegro, mBank, Netia, Grupa Żywiec, Polkomtel, Bank Zachodni WBK czy Agros Nova podzielą się wypracowanymi strategiami na zdobycie zaufania, zatrzymanie klienta i wsparcie sprzedaży.

11 sierpnia 2011