„Odległości” - nowa kampania reklamowa marki Żywiec
  • 0
  • 1
2.03.2007

„Odległości” – nowa kampania reklamowa marki Żywiec

Startuje nowa kampania reklamowa marki Żywiec „Odległości”. Kampania realizowana będzie w najważniejszych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Rozpocznie się 5 marca i potrwa do 24 czerwca br. Kampania podkreśla fakt, że dostępne w tysiącach miejsc w Polsce i na świecie piwo marki Żywiec jest warzone wyłącznie w Żywcu, co gwarantuje jego niezmienność oraz pewny, oryginalny i niepowtarzalny smak. Kampania „Odległości” to kontynuacja ubiegłorocznych kampanii „Prawie jak” oraz „Piękna historia”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.03.2007

Jetix Commercial Award 2007

Podczas gali finałowej w warszawskim klubie Top Floor, ogłoszono wyniki pierwszej edycji konkursu na najlepśżą reklamę skierowaną do dzieci - Jetix Commercial Award. Statuetką zwycięzcy, najmłodsi
nagrodzili reklamę lalki Barbie, której producentem jest
Mattel. Młodzi widzowie wyróżnili także kreacje reklamowe
marki Cheetos, należącej do koncernu PepsiCo oraz figurek
B-Daman – oferowanych przez firmę Hasbro. Wręczeniu nagród
towarzyszyła zapowiedź Jetix Concept Award – kolejnej
wyjątkowej akcji adresowanej do marketerów komunikujących
się z młodą widownią.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.03.2007

Miażdżące zwycięstwo Wprost wśród tygodników opinii

Chociaż w styczniu w rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” zwyciężyła Rzeczpospolita, to jednak największym zaskoczenim jest czwarta pozycja tygodnika Wprost, który wyprzedził Życie Warszawy. W pierwszej piętnastce znalazły się jedna stacja telewizyjna – TVN24 oraz dwie radiowe – RMF FM i PR1. Głównym tematem szczegółowym cytowań była lustracja w Kościele w kontekście abp. Stanisława Wielgusa.