Od sześciu lat nic się nie zmieniło w niechęci widza do reklamy – donosi Ipsos
  • 0
  • 1
2.02.2010

Od sześciu lat nic się nie zmieniło w niechęci widza do reklamy – donosi Ipsos

W ciągu ostatniej dekady obserwowaliśmy nasilające się zjawisko zmieniania kanałów telewizyjnych w trakcie bloku reklamowego (tzw. zapping). W ostatnich latach trend ten ustabilizował się i utrzymuje na podobnym poziomie. Według badania Ipsos 43% Polaków w wieku 15 lat i więcej przyznaje, że gdy tylko w telewizji pojawia się blok reklamowy, zazwyczaj sprawdza, co jest w tym czasie emitowane na innych kanałach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54856 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 lutego 2010