O cztery kroki od finansowej katastrofy – kampania społeczna „Nie daj się nabrać. Sprawdź, zanim podpiszesz” (wideo)
  • 2
  • 1
29.11.2012

O cztery kroki od finansowej katastrofy – kampania społeczna „Nie daj się nabrać. Sprawdź, zanim podpiszesz” (wideo)

26 listopada wystartowała kampania społeczna „Nie daj się nabrać. Sprawdź, zanim podpiszesz”. Zwraca ona uwagę na ryzyko korzystania z wysoko oprocentowanych pożyczek gotówkowych (tzw. chwilówek) oraz z inwestycji oferowanych przez firmy niepodlegające państwowemu nadzorowi. Akcja ma charakter długofalowy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 listopada 2012

  • 2
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
29.11.2012

„Nie baw się w kata, kup karpia w płatach” przekonują Magdalena Różczka i Bartłomiej Topa (wideo)

„Nie baw się w kata, kup karpia w płatach” – to główne hasło kampanii „Jeszcze żywy karp 2012”, zainaugurowanej przez Klub Gaja. Akcja przypomina, że konsument ma wybór i może wpłynąć na sposób handlu karpiami. W tym roku kampanię wspierają aktorki: Magdalena Różczka, Magdalena Popławska i Julia Pietrucha oraz aktor Bartłomiej Topa, którzy udzielili głosu „jeszcze żywym karpiom”.