„Nie baw się w kata, kup karpia w płatach” przekonują Magdalena Różczka i Bartłomiej Topa (wideo)
  • 2
  • 4
29.11.2012

„Nie baw się w kata, kup karpia w płatach” przekonują Magdalena Różczka i Bartłomiej Topa (wideo)

„Nie baw się w kata, kup karpia w płatach” – to główne hasło kampanii „Jeszcze żywy karp 2012”, zainaugurowanej przez Klub Gaja. Akcja przypomina, że konsument ma wybór i może wpłynąć na sposób handlu karpiami. W tym roku kampanię wspierają aktorki: Magdalena Różczka, Magdalena Popławska i Julia Pietrucha oraz aktor Bartłomiej Topa, którzy udzielili głosu „jeszcze żywym karpiom”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

29 listopada 2012

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
29.11.2012

Perspektywy rozwoju usług PR – raport

Jakie są aktualne opinie na temat usług PR realizowanych przez agencje tej specjalności? Jak będzie rozwijał się rynek tego rodzaju usług? Odpowiedzi poszukiwała firma badawcza Millward Brown SMG/KRC, prowadząc badanie na zlecenie Związku Firm Public Relations i ośrodka analitycznego Think Tank. Wyniki badania przeprowadzonego na przełomie października i listopada br. przedstawiono 16 listopada w Warszawie, podczas 10. edycji konferencji PR Forum.