Ogromna wtyczka na billboardach 3D – reklama zewnętrzna Energi
  • 0
  • 3
29.11.2012

Ogromna wtyczka na billboardach 3D – reklama zewnętrzna Energi

Energa promuje się w największych miastach Polski za pomocą billboardu 3D. Na nośniku znajduje się ogromna wtyczka, która została podłączona do latarni ulicznej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51860 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

artgeo

10 lat temu

panowie menedżerowie z Energi

- brawo - kolejna trafiona kampania - kulą w płot - najważniejsze, to udowadniać że jesteście potrzebni

 

29 listopada 2012

  • 2
  • 4
  • 0
  • 0
  • 1
29.11.2012

„Nie baw się w kata, kup karpia w płatach” przekonują Magdalena Różczka i Bartłomiej Topa (wideo)

„Nie baw się w kata, kup karpia w płatach” – to główne hasło kampanii „Jeszcze żywy karp 2012”, zainaugurowanej przez Klub Gaja. Akcja przypomina, że konsument ma wybór i może wpłynąć na sposób handlu karpiami. W tym roku kampanię wspierają aktorki: Magdalena Różczka, Magdalena Popławska i Julia Pietrucha oraz aktor Bartłomiej Topa, którzy udzielili głosu „jeszcze żywym karpiom”.