0 1 17.10.2005Nowy serwis internetowy dla klientów korporacyjnychobsługa klienta TweetAgencja interaktywna Janmedia uruchomiła serwis HYPERLINK dla Banku Pekao SA.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54872 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 17.10.2005„Przygoda życia” – akcja promocyjna Primy Finezji1 września ruszyła akcja promocyjna kawy rozpuszczalnej Primy Finezji pod hasłem „Przygoda życia”. Konkurs, w którym konsumenci mogą wygrać cenne nagrody, potrwa do końca grudnia. Nagroda główna to dwutygodniowa wycieczka do Brazylii dla dwóch osób.
0 1 0 0 0 17.10.2005Rusza Ogólnopolski Program Edukacyjny MeteowrażliwiZ początkiem października rozpoczyna działalność Ogólnopolski Program Edukacyjny „Meteowrażliwi”. Celem i misją ludzi skupionych wokół „Meteowrażliwych” jest budowanie świadomości zagadnienia jakim jest meteoropatia oraz edukowanie Polaków jak radzić sobie z tą dolegliwością.
0 1 0 0 0 17.10.2005Rośnie popularność wyszukiwarki Panorama FirmOsiągnięty w ostatnim czasie wzrost używalności wyszukiwarki Panorama Firm (13%*), wskazuje na rosnące zapotrzebowanie Internautów na informacje lokalne oraz wyspecjalizowane serwisy.
0 1 0 0 0 17.10.2005Philips Lighting podczas MundialuPolska reprezentacja zakwalifikowała się do finałów Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Niemczech w 2006. Dla wszystkich kibiców to wielka radość i wielkie oczekiwania. Dla firmy PHILIPS - Oficjalnego Partnera Mistrzostw - to znakomita okazja do promocji marki w Polsce.