0 1 0 0 0 19.10.2005Rewolucyjna akcja Rockwool!Ta nietypowa kampania przygotowana została przez Agencję Reklamową GPD dla nowego produktu firmy Rockwool.
0 1 0 0 0 19.10.2005Sponsorzy festiwalu Latający Kufer„LATAJĄCY KUFER” - warszawski festiwal dla dzieci i młodzieży jest całkowicie finansowany z prywatnych śroodków sponsorskich. Dla ofiardoawców to również okazja do dodatkowej promocji.
0 1 0 0 0 19.10.2005Figlarna figa i wybuchowy granatNastępna odsłona kampanii marki Fortuna zaskakuje odmienną od poprzednich konwencją. Dwa nowe spoty, emitowane (jeden od 18, drugi od 10 października) w siedmiu ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych, koncentrują kolejny przekaz Fortuny na owocach.
0 1 0 0 0 19.10.2005Pysio – supersprzedawcaDziś wystartowała szósta tegoroczna kampania telewizyjna marki PYSIO. Podobnie jak poprzednie, na zlecenie Agros Nova przygotowała ja agencja Ad Fabrika FCB. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.
0 1 0 0 0 19.10.2005Arteria podpisała umowę z firmą ING Nationale-NederlandenArteria, firma marketing services, należąca do Nova Communications Group, wyspecjalizowana w działaniach wspierających sprzedaż oraz zarządzaniu relacjami z klientami (własne contact centre, aplikacje CRM), podpisała kolejny kontrakt na działania wsparcia sprzedaży.
0 1 0 0 0 19.10.2005Internet Designers dla Politechniki WrocławskiejAgencja Interaktywna Internet Designers (www.id.pl) przygotowała i wdrożyła nowy serwis internetowy Politechniki Wrocławskiej opublikowany pod adresem http://www.pwr.wroc.pl. Zmiana strony WWW związana jest m.in. z wprowadzeniem nowych założeń identyfikacji wizualnej uczelni.
0 1 0 0 0 19.10.2005Kampania reklamowa piwa GrünengoldBilboardy z wizerunkiem pierwszej drużyny Kolportera Korony Kielce oraz specjalna limitowana edycja piwa z logo klubu na opakowaniu.
0 1 0 0 0 19.10.2005Zdrovit kolejnym ważnym klientem Agencji SchulzAgencja Reklamowa Schulz wygrała we wrześniu przetarg na kampanię telewizyjną dla firmy Zdrovit. Zlecenie obejmuje kreację i produkcję spotu telewizyjnego.
0 1 0 0 0 19.10.2005Imago PR w walce ze stereotypem branży windykacyjnejNowym klientem Imago Public Relations została firma SAF (Śląska Agencja Finansowa) specjalizująca się w obrocie wierzytelnościami w sektorze b2b. Jednym z głównych celów działań public relations postawionych przed agencją będzie zmiana postrzegania firm windykacyjnych w oczach potencjalnych klientów i kontrahentów.
0 1 0 0 0 19.10.2005Primoloko dla 3 CUBE3 CUBE powierzyła prowadzenie kompleksowych działań public relations agencji Primoloko. Obie firmy rozpoczęły współpracę w październiku br. Firma 3CUBE istnieje od czterech lat i specjalizuje się w kompleksowej obsłudze w zakresie mediów interaktywnych. Sukcesywnie rozwija zakres działalności i poszerza grono klientów. 3 CUBE tworzą młodzi i kreatywni ludzie, których pasją i narzędziem twórczej samorealizacji są skuteczne środki przekazu, nowe technologie i ich wykorzystanie jako płaszczyzny komunikacji z otoczeniem.