Solski Comunications zadba o content Alpro - Marketing przy Kawie
Danone powierzył obsługę marki Alpro agencji Solski Communications
  • 0
  • 1
20.05.2024

Danone powierzył obsługę marki Alpro agencji Solski Communications

Firma Danone powierzyła agencji Solski Communications opracowanie koncepcji i realizację tegorocznej kampanii content marketingowej marki Alpro.

Alpro to napoje, desery oraz fermentowane produkty (tzw. jogurty roślinne) w 100% pochodzenia roślinnego. Solski Communications odpowiada za strategię działań, tworzenie treści, wybór mediów i współpracę z wydawnictwami oraz ekspertami zewnętrznymi.

Agencja została wybrana w trybie konkursu ofert. Działania prowadzone będą do końca 2024 r. Nad ich realizacją odpowiadają: Anna Piątkowska-Wełyczko, senior manager i Agata Grzelczyk, manager. Obie konsultantki wchodzą w skład zespołu Brand, koordynują także działania agencji z obszaru influencer relations.

  • 1
Danone powierzył obługę marki Alpro agencji Solski Communications

Danone powierzył obsługę marki Alpro agencji Solski Communications

20 maja 2024