0 1 0 2.03.2012Konkurs The Tomorrow Talks na pięciu uczelniach w PolsceThe Tomorrow Talks to międzynarodowy konkurs wideo, w którym oceniane są dowolne projekty innowacyjne. Jego celem jest dostarczenie najlepszych rozwiązań użytkownikom systemu Android. Uczestnikami konkursu mogą być studenci wybranych przez HTC szkół wyższych, którzy będą pracowali w zespołach składających się z maksymalnie pięciu osób.
0 1 0 2.03.2012Media społecznościowe zaczynają nudzić Brytyjczyków?Ponad 40 proc. Brytyjczyków określa media społecznościowe jako nudne, mimo że prawie dwie trzecie z nich korzysta z Facebooka – wynika z badań firmy YouGov.
0 1 0 2.03.2012Martin Sorrell triumfuje – najwyższe w historii zyski WPPZyski WPP, właściciela takich agencji jak Young & Rubicam, JWT i Ogilvy, w 2011 roku po raz pierwszy w historii firmy przekroczyły miliard funtów – poinformował dyrektor zarządzający koncernu, Martin Sorrell.
0 1 0 2.03.2012OS3 Group na odcinku specjalnym NewConnectSpółka OS3 Multimedia oraz spółki grupy Ostryga i mobileGo wystartują na giełdzie. Oferta private placement planowana jest w marcu.
1 1 0 2.03.2012Oriflame rozpoczyna kampanię reklamową serii kosmetyków ekologicznych Ecobeauty (wideo)Kampania Oriflame będzie prowadzona do końca marca br. w telewizji, prasie i Internecie. Jej głównym celem jest zwiększenie sprzedaży kosmetyków Oriflame wśród kobiet oraz podkreślenie wartości marki takich jak dbałość o zrównoważony rozwój planety i jakość oferowanych kosmetyków.
0 2 0 2.03.2012Rozpoczęła się billboardowa kampania Lecha PoznańOd 1 marca na ulicach poznania można zobaczyć billboardy i citylighty nawiązujące do obchodów 90-lecia Lecha Poznań. Kampania potrwa do końca marca.
0 1 0 2.03.2012Marka Angry Birds zostanie rozszerzona na park rozrywkiAngry Birds, najpopularniejsza gra ostatnich lat, którą ściągnięto na całym świecie aż 350 mln razy, będzie też marką parku rozrywki. Firma Rovio, właściciel gry, zamierza otworzyć go pod koniec kwietnia w Finlandii.
1 2 2 2.03.2012100 dni przed Euro 2012: będzie sukces organizacyjny czy porażka?Niemal połowa Polaków (45%) interesujących się sportem uważa, że Euro 2012 będzie sukcesem organizacyjnym Polski, jednak tylko 18% pozytywnie postrzega obecny stopień przygotowania do Mistrzostw. Badani najbardziej obawiają się kompromitacji polskiej reprezentacji (63%) – wynika z badania ARC Rynek i Opinia „100 dni przed Euro 2012”.
1 1 0 2.03.2012„Na wielki apetyt małego brzuszka” – kampania Jedyneczek (wideo)Rozpoczęła się kampania promująca Jedyneczki, parówki przeznaczone dla dzieci. Spoty będą emitowane do 31 marca.
1 1 0 2.03.2012Wielkanocna kampania Majonezu Kieleckiego (wideo)1 marca ruszyła kampania promocyjna Majonezu Kieleckiego, której celem jest przypomnienie w okresie wielkanocnym o głównych zaletach tego produktu – tradycyjnej recepturze oraz najwyższej jakości. Trwająca do 6 kwietnia kampania skierowana jest do praktycznych, aktywnych kobiet ceniących produkty dobrej jakości.