0 1 0 0 0 14.07.2011Ambi Pur Freshelle w każdym domuRuszyła kampania reklamowa odświeżaczy powietrza Ambi Pur Freshelle, które nie maskują, a neutralizują nieprzyjemne zapachy w domu. Kampania wykorzystuje kilka kanałów komunikacji: telewizję, internet, prasę, outdoor.
0 3 0 0 0 14.07.2011Finanse i telekomunikacja przodują w reklamie on-lineKwartalny raport gemiusAdMonitor dostarcza informacji na temat najbardziej popularnych formatów reklamy w podziale na rynki i branże. W IV kwartale 2010 r. branżami z regionu Europy Środkowo-Wschodniej, dla których odnotowano najwięcej emisji kreacji online, są finanse i telekomunikacja. Sektor finansowy jest także liderem w rankingu pod względem udziału kampanii.
0 1 0 0 0 14.07.2011Agencja Kalicińscy.com rozbudowuje ofertęAgencja nowych mediów Kalicińscy.com poszerza swoją ofertę rynkową. Dotychczasowe kompetencje zostały poszerzone o e-commerce, marketing efektywnościowy i sprzedażowy w Internecie oraz SEO/SEM i funkcjonowanie marek w blogosferze.
1 1 0 0 0 14.07.2011Pokaz mody na lotnisku (wideo)30 czerwca na warszawskim lotnisku Chopina odbył się pokaz ubrań marki Simple, który umożliwił dotarcie z informacją o porcie do mediów lifestylowych i pozwolił na przedstawienie warszawskiego lotniska w nietypowej oprawie.
0 1 0 0 0 14.07.2011Zasięg dzienny stacji RMF Classic nadal rośnieJak wynika z badań słuchalności Instytutu MillwardBrown SMG/KRC od kwietnia do czerwca br.RMF Classic słuchało codziennie ponad 400 tys. osób. W porównaniu do wyników sprzed roku to wzrost o 52 proc. czyli o blisko 140 tys. słuchaczy.
0 1 0 0 2 14.07.2011Konkurs na logo i hasło promocyjne ŁodziUrząd Miasta Łodzi ogłosił konkurs na nowe logo i hasło promocyjne Łodzi. Konkurs skierowany jest do wszystkich osób fizycznych oraz firm, które mają doświadczenie w kreowaniu wizerunku oraz opracowywaniu systemów identyfikacji wizualnej.
0 1 0 0 0 14.07.2011Nałęczowianka oficjalną wodą Tour de PologneNałęczowianka, naturalna woda mineralna, została oficjalnym partnerem oraz wodą 68 edycji prestiżowego wyścigu kolarskiego Tour de Pologne. Z tej okazji marka przygotowała limitowaną edycję zgrzewek oraz planuje szereg dodatkowych działań dla kibiców.
0 1 0 0 0 14.07.2011Okulary rozszerzają rzeczywistośćAgencja Adv.pl z Grupy ADV wdrożyła technologię augmented reality dla popularnej marki Solano – producenta okularów. Wykorzystała identyfikację twarzy konsumentów face tracking.
0 1 0 0 0 14.07.2011Wojas najlepiej obsługuje klientówSalony obuwnicze Wojas otrzymały najwyższą ocenę pod względem jakości obsługi klienta pośród firm obuwniczych w Polsce w badaniach międzynarodowej firmy doradczej Daymaker. Badanie jakości obsługi klienta zostało przeprowadzone metodą mystery shopping (ang. tajemniczy klient) w 1350 sklepach w całej Polsce.
0 1 0 0 0 14.07.2011Polacy kawowymi tradycjonalistamiWyniki „Ogólnopolskiego Badania Kawowych Preferencji Polaków” wskazują, że jesteśmy kawowymi tradycjonalistami i domatorami. Najchętniej pijemy kawę z mlekiem, na śniadanie, w ulubionym kubku i przy lekturze porannej prasy lub przy laptopie.