Funai zmienia wizerunek - Marketing przy Kawie
Funai zmienia wizerunek
  • 0
  • 2
21.09.2011

Funai zmienia wizerunek

Marka Funai odświeżyła swój wizerunek oraz stronę internetową. Nowa komunikacja marki to „Technologia z ludzką twarzą” widoczna m.in. na nowej stronie produktowej (w sumie 16 wersji językowych). Na nowej stronie po raz pierwszy pojawiło się odświeżone logo – prostsze, z jednej strony minimalistyczne, a z drugiej bardziej wysmakowane i zdecydowanie bardziej nowoczesne.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 września 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.09.2011

Agregator zakupów grupowych przebadał popularność poszczególnych ich kategorii

W tym roku najczęściej „upiększaliśmy” się w maju i w czerwcu – wynika z analiz Snuper.pl  - polskiego serwisu agregującego okazje zakupowe. Na to przynajmniej wskazują wydatki: w każdym z tych miesięcy Polacy kupili kupony na usługi poprawiające samopoczucie i urodę o rekordowej wartości ponad 20 mln zł. W okresie od stycznia do sierpnia kategoria ta wygenerowała okazyjne zakupy (kupony rabatowe) o wartości przekraczającej 72 mln zł.