Nowa rzeczywistość branży modowej – SneakerStudio ze spotem na czas pandemii
  • 1
  • 5
8.04.2020 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Nowa rzeczywistość branży modowej – SneakerStudio ze spotem na czas pandemii

Czas dla przedsiębiorców jest bardzo trudny. Walka z epidemią koronawirusa tocząca się na rynku nie zostawia jeńców. Branża modowa generuje w Polsce około 70 mld przychodu. 50 mld to przychód tylko z branży odzieżowej i obuwniczej. To właśnie te firmy zostały wystawione na pierwszą linię walki. To one musiały podjąć decyzję o natychmiastowym cięciu kosztów. Często ofiarami oszczędności padały działy marketingu i reklamy. Czy na pewno słusznie?


#zostańwdomu, śledź trendy i przygotuj się na to, co przyniesie nowa rzeczywistość z www.sneakerstudio.pl

Wiemy, że nasi klienci oczekują od nas wsparcia i zaangażowania w walce z trudną i dla nich, i dla nas sytuacją. Dlatego – pomimo obecnych problemów – staramy się kontynuować naszą strategię. Od roku pokazujemy swoje możliwości, realizując z partnerami coraz odważniejsze projekty – mówi Jakub Sztyler, dyrektor marketingu Fashion Trends Group, właściciela krakowskiej marki SneakerStudio.

Spot stworzony w trakcie pandemii COVID-19 właśnie do nich należy. Zrealizowany w niecodzienny sposób i mający stanowcze przesłanie „#zostańwdomu, śledź trendy i przygotuj się na to, co przyniesie nowa rzeczywistość”. Z jednej strony ma pobudzić wyobraźnię naszych klientów i dostarczyć im świetnej rozrywki. Z drugiej – pokazać innym działom marketingu, że pomimo ciężkich czasów można nadal realizować naprawdę dobre projekty – dodaje.

Jak wskazuje ostatni raport Gemius/PBI, najwięksi inwestują w reklamę i zachęcają konsumentów do zakupów online. Do tej pory tylko 10% wartości sprzedaży rynku odzieżowego generowane było ze sprzedaży e-commerce. Gemius przyglądał się działaniom takich marek jak CCC, Zalando czy Eobuwie po to, by m.in. przedstawić całkowity zasięg online branży odzieżowej w okresie 10 lutego – 22 marca. Wyniósł on 93%, a więc 26 mln realnych użytkowników. Całkiem nieźle, jak na ciężkie czasy.

Obecna sytuacja zapewne wyłoni nieoczekiwanych liderów rynku, ale też pobudzi do agresywnego działania średnich i małych przedsiębiorców. To dla nich przecież kryzys gospodarczy jest kwestią utrzymania się na powierzchni lub zwinięcia biznesowych żagli.

Naszym celem na najbliższe miesiące jest intensyfikacja działań reklamowych i wychodzenie z odpowiednią ofertą do zamkniętego w domu klienta. Rynek musi się szybko zaadaptować do zmienionych reguł gry. Naszym zdaniem klient będzie jeszcze bardziej wymagający. Będzie podejmował decyzje nie tylko patrząc na produkt, lecz także na postawę marki w obecnej sytuacji. Dlatego mamy przygotowanych na najbliższy czas kilka niespodzianek. Chcemy zapewnić naszych klientów o tym, że nie zwalniamy tempa. Jednocześnie dajemy im punkt odniesienia, bo kiedyś kurz po epidemii opadnie, a my wrócimy do spotkań z nimi w naszych sklepach – podkreśla Jakub Sztyler.

Bohater spotu – niepokorny skater – jest nie tylko czekającym na nowe wrażenia klientem. Chcąc nie chcąc, stał się uosobieniem dzisiejszego przedsiębiorcy. Przedsiębiorcy, który nie znając nowych zasad, sam musi sobie poradzić w nowej rzeczywistości. Szkoda tylko, że tak jak w klipie, przedsiębiorca nie może ściągnąć gogli i stwierdzić, że to tylko bardzo realna symulacja.

Za realizacją spotu stoi krakowska marka SneakerStudio, specjalizująca się w sprzedaży limitowanych produktów z segmentu street fashion. Więcej informacji na temat SneakerStudio dostępne jest na www.sneakerstudio.pl.

  • 5
SneakerStudio ze spotem na czas pandemii

SneakerStudio ze spotem na czas pandemii

SneakerStudio ze spotem na czas pandemii
SneakerStudio ze spotem na czas pandemii
SneakerStudio ze spotem na czas pandemii
SneakerStudio ze spotem na czas pandemii

8 kwietnia 2020