Związek Firm Public Relations przystępuje do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy
  • 0
  • 1
8.04.2020

Związek Firm Public Relations przystępuje do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Zarząd Związku Firm PR, uwzględniając głos walnego zgromadzenia członków z 27 lutego 2020 r., podjął decyzję o przystąpieniu do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Decyzja wynika z przyjętej polityki spójności ZFPR. Zakłada ona promowanie profesjonalnych standardów public relations we wszystkich środowiskach związanych z branżą PR.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50644 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

8 kwietnia 2020