Nowa odsłona Kampanii Wodnej Polskiej Akcji Humanitarnej - Marketing przy Kawie
Nowa odsłona Kampanii Wodnej Polskiej Akcji Humanitarnej
  • 0
  • 1
19.11.2008

Nowa odsłona Kampanii Wodnej Polskiej Akcji Humanitarnej

Polska Akcja Humanitarna (PAH) zainaugurowała kolejną odsłonę Kampanii Wodnej – programu niesienia pomocy ludziom pozbawionym dostępu do wody pitnej. Po raz pierwszy Kampanii partneruje Cisowianka, znana marka wody mineralnej. W ciągu najbliższych dwóch lat partnerzy chcą zebrać środki na budowę 11 studni w Sudanie Południowym, rejonie szczególnie dotkniętym niedoborem wody. Ambasadorką Kampanii Wodnej została znana aktorka Agata Buzek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54968 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 listopada 2008

18 listopada 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.11.2008

Starlink: rynek reklamowy po trzech kwartałach 2008 r. wzrósł o 15,8 proc

Dom mediowy Starlink opublikował najnowszy raport z estymacjami wartości netto wydatków reklamowych w Polsce. Wynika z niego, że w pierwszych trzech kwartałach 2008 roku szacowana wartość rynku reklamowego wyniosła 5 miliardów 431 milionów złotych (szacowana wartość rynku reklamy w mediach w trzech kwartałach 2007 r. to 4,69 miliarda złotych). Wzrost względem pierwszych trzech kwartałów 2007 wyniósł 15,8 proc.