Nowa odsłona kampanii społecznej "Rodacy! Do Alterpracy!" - Marketing przy Kawie
Nowa odsłona kampanii społecznej "Rodacy! Do Alterpracy!"
  • 0
  • 1
6.02.2009

Nowa odsłona kampanii społecznej „Rodacy! Do Alterpracy!”

Rozpoczyna się cykl konferencji regionalnych w ramach projektu AlterPraca.pl, realizowanego przez PWR SA. Spotkaniom będzie towarzyszyła kampania reklamowa ATL i BTL w pięciu miastach województwa mazowieckiego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 lutego 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.02.2009

Kryzys zaufania na świecie - wyniki badania Edelman Trust Barometer Polska 2009

Poziom zaufania do rządu wzrósł w Polsce od zeszłego roku z 11% do 33%.  Biznesowi nadal ufa 47% respondentów. Na tle społeczeństw europejskich Polacy wykazują mniejszą przychylność do interwencjonizmu państwa w gospodarkę. Takie wyniki, w odniesieniu do Polski, przynosi dziesiąta edycja ogólnoświatowego badania Edelman Trust Barometer, które sprawdza poziom zaufania liderów opinii do firm, instytucji i mediów.