Kryzys zaufania na świecie - wyniki badania Edelman Trust Barometer Polska 2009 - Marketing przy Kawie
Kryzys zaufania na świecie - wyniki badania Edelman Trust Barometer Polska 2009
  • 0
  • 1
6.02.2009

Kryzys zaufania na świecie – wyniki badania Edelman Trust Barometer Polska 2009

Poziom zaufania do rządu wzrósł w Polsce od zeszłego roku z 11% do 33%.  Biznesowi nadal ufa 47% respondentów. Na tle społeczeństw europejskich Polacy wykazują mniejszą przychylność do interwencjonizmu państwa w gospodarkę. Takie wyniki, w odniesieniu do Polski, przynosi dziesiąta edycja ogólnoświatowego badania Edelman Trust Barometer, które sprawdza poziom zaufania liderów opinii do firm, instytucji i mediów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54971 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 lutego 2009

5 lutego 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.02.2009

Rynki młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej

Zainteresowanie wieloaspektową problematyką funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych w Unii Europejskiej wynika z faktu, ze społeczeństwo europejskie się starzeje i jego przyszłość zależy od coraz młodszych pokoleń. Jednym z aspektów analizy funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych jest analiza rynku adresowanych do nich towarów i usług, rozwój i przeobrażenia tego rynku wraz z uwzględnieniem edukacji rynkowej młodzieży, jej coraz aktywniejszej roli na rynku włącznie z przejmowaniem funkcji decydenta przy zakupach dla siebie, rodziców i domu, a także społeczne i marketingowe konsekwencje rozwoju nowych zjawisk i trendów w tym zakresie.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.02.2009

Sztuka Public Relations. Z doświadczeń polskich praktyków

Od Wydawcy
Zanim powstała ta książka, zastanawialiśmy się, dlaczego warto ją napisać? Odpowiedź była jedna. Takiego wydania na polskim rynku nie ma i tylko doświadczeni szefowie firm PR są dziś w stanie taką książkę napisać. Wszyscy zgodziliśmy się, że wiedzy wynikającej z wieloletnich doświadczeń profesjonalnego uprawiania public relations - umiejętności zweryfikowanych na rynku - nie powinno się zachować tylko dla siebie. Przybliżenie tej wiedzy Czytelnikowi może posłużyć całemu sektorowi komunikacji społecznej, bo profesjonalizm i efektywność usług PR muszą być celem wszystkich zajmujących się tym niezwykle pięknym acz trudnym rzemiosłem. Wiele ciekawych i wartościowych wskazań znajdą w niej zarówno mający już pewne doświadczenie praktycy PR, jak i młodzi adepci, którzy z tym zawodem chcą związać swoją przyszłość.