Adv.pl inwestuje w komunikację off-line
  • 0
  • 1
6.02.2009

Adv.pl inwestuje w komunikację off-line

Agencja Interaktywna Adv.pl poszerza portfolio usług o rozwiązania z zakresu komunikacji off-line. W tym celu zamierza powołać nowy biznes działający w ramach struktury Grupy Adv.pl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53469 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 lutego 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.02.2009

Kryzys zaufania na świecie - wyniki badania Edelman Trust Barometer Polska 2009

Poziom zaufania do rządu wzrósł w Polsce od zeszłego roku z 11% do 33%.  Biznesowi nadal ufa 47% respondentów. Na tle społeczeństw europejskich Polacy wykazują mniejszą przychylność do interwencjonizmu państwa w gospodarkę. Takie wyniki, w odniesieniu do Polski, przynosi dziesiąta edycja ogólnoświatowego badania Edelman Trust Barometer, które sprawdza poziom zaufania liderów opinii do firm, instytucji i mediów.

5 lutego 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.02.2009

Rynki młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej

Zainteresowanie wieloaspektową problematyką funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych w Unii Europejskiej wynika z faktu, ze społeczeństwo europejskie się starzeje i jego przyszłość zależy od coraz młodszych pokoleń. Jednym z aspektów analizy funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych jest analiza rynku adresowanych do nich towarów i usług, rozwój i przeobrażenia tego rynku wraz z uwzględnieniem edukacji rynkowej młodzieży, jej coraz aktywniejszej roli na rynku włącznie z przejmowaniem funkcji decydenta przy zakupach dla siebie, rodziców i domu, a także społeczne i marketingowe konsekwencje rozwoju nowych zjawisk i trendów w tym zakresie.