Freakonomia. Świat od podszewki - Marketing przy Kawie
Freakonomia. Świat od podszewki
  • 0
  • 1
6.02.2009

Freakonomia. Świat od podszewki

Freakonomia stanowi pierwotny sens ekonomii: badać prawdziwe motywy ludzkich zachowań i pokazywać,
dlaczego ludzie robią to, co robią.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54945 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 lutego 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.02.2009

Kryzys zaufania na świecie - wyniki badania Edelman Trust Barometer Polska 2009

Poziom zaufania do rządu wzrósł w Polsce od zeszłego roku z 11% do 33%.  Biznesowi nadal ufa 47% respondentów. Na tle społeczeństw europejskich Polacy wykazują mniejszą przychylność do interwencjonizmu państwa w gospodarkę. Takie wyniki, w odniesieniu do Polski, przynosi dziesiąta edycja ogólnoświatowego badania Edelman Trust Barometer, które sprawdza poziom zaufania liderów opinii do firm, instytucji i mediów.

5 lutego 2009