Nokia zapowiada globalną kampanię repozycjonującą markę
  • 0
  • 1
19.07.2011

Nokia zapowiada globalną kampanię repozycjonującą markę

Nokia zapowiedziała na październik br. globalną zintegrowaną kampanię marketingową o wartości 80 mln funtów (około 360 mln zł). Fiński koncern, który od niedawna ściśle współpracuje z Microsoftem, traci pozycję na rynku telefonów na rzecz rosnących w siłę konkurentów, m.in. Apple’a. Repozycjonując markę, chce zatrzymać ten proces.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54569 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Aknel

13 lat temu

Strategia?!

No tak likwidowanie Ovi jest rzeczywiście świetnym pomysłem kiedy chce się konkurować z Apple ;")

Rozwiń komentarze

19 lipca 2011