Łowienie wędkarzy w Sieci, w prasie i outdoorowo - Marketing przy Kawie
Łowienie wędkarzy w Sieci, w prasie i outdoorowo
  • 0
  • 1
19.07.2011

Łowienie wędkarzy w Sieci, w prasie i outdoorowo

W swojej najnowszej kampanii Decathlon promuje sprzęt wędkarski dla miłośników połowów w słodkich wodach, morskich oraz dla specjalistów od tzw. spinningu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55767 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

19 lipca 2011

  • 1
  • 1
  • 0
19.07.2011

Trwa projekt „Poland… Why Not?” (wideo)

„Poland… Why Not?” to projekt mający na celu wypromowanie na świecie artysty polskiego pochodzenia poprzez umożliwienie polskim gwiazdom współpracy ze światowej sławy kompozytorami i producentami. W przedsięwzięciu biorą udział m.in. Natasza Urbańska i Patricia Kazadi, zaś nad materiałem, który ukaże się na płycie „Poland…Why Not?”, pracowali m.in. Jim Beanz czy Robert Hoffman, który 21 lipca przyjeżdża do Polski. Materiał na płytę nagrywany był w studiach w Los Angeles, Filadelfii i Berlinie.