Personal PR dla Klastra Branż Kreatywnych Metropolii Gdańskiej - Marketing przy Kawie
Personal PR dla Klastra Branż Kreatywnych Metropolii Gdańskiej
  • 0
  • 1
19.07.2011

Personal PR dla Klastra Branż Kreatywnych Metropolii Gdańskiej

Agencja Personal PR przygotuje strategię marketingową dla Klastra Branż Kreatywnych Metropolii Gdańskiej, który powstaje w ramach projektu Creative Cities. Celem strategii będzie konsekwentna integracja społeczności sektora branż kreatywnych metropolii gdańskiej, a także rozwój współpracy pomiędzy członkami grupy docelowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56443 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

19 lipca 2011

  • 1
  • 1
  • 0
19.07.2011

Trwa projekt „Poland… Why Not?” (wideo)

„Poland… Why Not?” to projekt mający na celu wypromowanie na świecie artysty polskiego pochodzenia poprzez umożliwienie polskim gwiazdom współpracy ze światowej sławy kompozytorami i producentami. W przedsięwzięciu biorą udział m.in. Natasza Urbańska i Patricia Kazadi, zaś nad materiałem, który ukaże się na płycie „Poland…Why Not?”, pracowali m.in. Jim Beanz czy Robert Hoffman, który 21 lipca przyjeżdża do Polski. Materiał na płytę nagrywany był w studiach w Los Angeles, Filadelfii i Berlinie.