0 1 0 0 0 20.06.2011Oshee wspiera EuroBasket Women 2011Oshee zostało oficjalnym napojem izotonicznym rozpoczętych w sobotę Mistrzostw Europy – EuroBasket Women 2011.
0 1 0 0 0 20.06.2011SAS w kwadrancie liderówFirma SAS Institute została sklasyfikowana w Kwadrancie Liderów w raporcie firmy analitycznej Gartner "Magic Quadrant for CRM Multichannel Campaign Management".
0 1 0 0 0 20.06.2011Starcom MediaVest zmienia zarządzanie lokalnymi rynkamiGrupa Starcom MediaVest (SMG) wprowadza zmiany w globalnej strukturze zarządzania poszczególnymi rynkami lokalnymi i kompetencjami cyfrowymi. Zmiany polegają na odejściu od geograficznego podziału grup rynków i stworzeniu nowej architektury w oparciu o stopień oraz tempo rozwoju biznesu grupy SMG w poszczególnych krajach.
0 1 0 0 0 20.06.2011Nowy program lojalnościowy na rynkuLa Perla – sieć ekskluzywnych klinik kosmetologii, medycyny estetycznej i chirurgii plastycznej – uruchomiła program lojalnościowy o nazwie Beauty&More. Za przygotowanie oraz obsługę programu odpowiadała krakowska spółka iReward24.
0 1 0 0 0 20.06.2011Cormedia prezentuje profilowaną sieć reklamowąDom mediowy Cormedia prezentuje nową sieć reklamową STYLonline skupiającą serwisy o szeroko pojętym stylu życia. Sieć została stworzona z myślą o użytkownikach, którzy między innymi urządzają dom, szukają informacji o trendach w modzie, rozwijają swoje pasje, preferują zdrowy styl życia.
0 1 0 0 0 20.06.2011Nieprzyjazna przestrzeń publicznaAż 46 proc. internautów, będących rodzicami lub opiekunami małych dzieci, ocenia miejsca publiczne jako nieprzyjazne dzieciom, a 49 proc. dostrzega więcej barier niż udogodnień – wynika z badania przeprowadzonego w ramach akcji społecznej „Polska – miejsce przyjazne mamie i dziecku”. Według ankietowanych największą przeszkodą w przestrzeni publicznej są bariery architektoniczne.
0 1 0 0 0 20.06.2011Agencja Healthink dla Krajowej Unii Producentów SokówAgencja HealthThink public relations wygrała konkurs, ogłoszony przez Krajową Unię Producentów Soków, na organizację ogólnopolskiego programu edukacyjnego „5 porcji warzyw, owoców lub soku II”. W konkursie wzięło udział 6 agencji.
0 1 0 0 2 20.06.2011Ruszyła kampania „Nie przemycaj”Wystartowała pierwsza w Unii Europejskiej społeczna kampania antyprzemytnicza. Działania realizowane w ramach kampanii skoncentrowane będą głównie we wschodnich województwach Polski położonych na granicy celnej z Rosją, Białorusią, Ukrainą, a także na granicy państwowej z Litwą. Za strategię komunikacji oraz koncept kreatywny akcji odpowiada agencja Tailor&Baker.
0 1 0 0 0 20.06.2011Kampania „Mam SM” z szansą na LwaKampania „Mam SM” zdobyła dwie nominacje do nagrody PR Lions w Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 201.
0 1 0 0 0 20.06.2011Golden Arrow 2011 rozdaneNa tegoroczny konkurs marketingu bezpośredniego Golden Arrow nadesłano 141 prac, z czego 29 otrzymało wyróżnienia. Spośród wyróżnionych projektów 6 otrzymało nagrodę Golden Arrow, jeden zaś, oprócz nagrody – również Grand Prix. Wyniki zostały ogłoszone podczas uroczystej gali 17 czerwca w Fabryce Trzciny w Warszawie. Grand Prix przyznano agencji BBDO Warszawa za kampanię dla Frito Lay „Wymyśl nowy smak Lay’s”. Pozostałe wyniki w dalszej części informacji.