„Nie zgadzamy się na wybory w ramach takiej niby-demokracji” – STGU o głosowaniu na logo dla Polski - Marketing przy Kawie
„Nie zgadzamy się na wybory w ramach takiej niby-demokracji” – STGU o głosowaniu na logo dla Polski
  • 0
  • 1
17.10.2014

„Nie zgadzamy się na wybory w ramach takiej niby-demokracji” – STGU o głosowaniu na logo dla Polski

Od 14 października trwa głosowanie na logo Polski. Głos w sprawie zabrał Paweł Krzywda, członek zarządu Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej, współautor m.in. systemu identyfikacji Policji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55592 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Irena

10 lat temu

Nie chcę być identyfikowana ze sprężyną!

Zgadzam się z autorem tekstu.
Zupełnie nie rozpoznałam w tym znaku sprężyny, raczej jakiś nieokreslony 'mazaj'. Szukałam przycisku 'nie akceptuję'.
Skoro to logo jest dla Polski, Polaków, ich produkcji to nie chcę aby kojarzono mnie ze spręzyną. Ja widziałam w swoim życiu tylko zardzewiałe sprężyny,które należało wyrzucić. Ten przedmiot nie identyfikuje mnie!
Autor może jest szanowaną osobą, ale w swoim środowisku. Co nie znaczy, że i najlepszym trafiają się złe dni i złe pomysły. Nie musimy wszystkiego akceptować tylko dlatego, że autor jest w swoim środowisku bardzo ceniony...
Znak 'Teraz Polska' jest rozpoznawalny, czytelny, oparty o barwy narodowe i wystarczy. Czy zawsze nalezy udziwniać bardziej niż to potrzebne?

Rozwiń komentarze

17 października 2014

16 października 2014