1 2 0 0 0 1.10.2014Piotr Fronczewski tłumaczy multilogikę PoloMarketu (wideo)„Multilogika w PoloMarkecie – kupuj więcej, płać mniej” – to hasło rozpoczętej 1 października kampanii reklamowej PoloMarketu. Działania w mediach potrwają do końca roku. W spotach oglądać można Piotra Fronczewskiego, który wciela się w rolę profesora.
0 1 0 0 0 1.10.2014Young Creatives Eurobest – czas na zgłoszenia przedłużonyCzas na zgłoszenia do konkursu Young Creatives Eurobest został wydłużony do 10 października. Nowy termin dotyczy wszystkich trzech kategorii – Young Creatives Integrated, Young Creatives Planners oraz Just Creatives. Zaprezentowano również skład jury.
0 1 0 0 0 1.10.2014Katarzyna Sośnierz i Wojciech Dagiel zakładają agencję Lvov1 października rozpoczyna działalność agencja Lvov. Jej założycielami i właścicielami są Katarzyna Sośnierz, była dyrektor kreatywna Grey Worldwide Warsaw i Wojciech Dagiel, były dyrektor kreatywny Havas Worldwide Warsaw.
1 1 0 0 0 1.10.2014„Mleko Łagodne dla każdego, bez wyjątku!” reklamowane w telewizji (wideo)1 października rozpoczęła się kampania telewizyjna Mleka Łagodnego firmy Polmlek. Koncentruje się na przedstawieniu cech produktu takich jak obniżona wartość laktozy, lekkostrawność i naturalnie słodki smak przy zachowaniu wartości odżywczych zwykłego mleka.
0 2 0 0 0 1.10.2014Converse z kampanią promującą linię Proudly ImperfectNawet codzienne, często rutynowe czynności nie muszą być nudne – przekonuje w swojej kampanii marka Converse. Promuje w ten sposób nową linię obuwia.
1 1 0 0 0 1.10.2014Marka Jawo promuje się przed programami telewizyjnymi (wideo)Rozpoczęła się kampania promocyjna firmy Jawo, producenta dań mrożonych. Marka będzie reklamować swoje produkty w telewizji.
1 1 0 0 0 1.10.2014Marcin Dorociński w spocie PZU przestrzega przed zdarzeniami losowymi (wideo)1 października rozpoczęła się ogólnopolska kampania polis mieszkaniowych PZU. W spocie reklamowym Marcin Dorociński przekonuje, że zdarzenia losowe mogą przydarzyć się każdemu, a ceny ubezpieczenia są znacznie niższe, niż się powszechnie uważa.
0 2 0 0 0 1.10.2014„Wykorzystanie narzędzi analityki internetowej w Polsce” – raport firmy ConversionJak polskie serwisy wykorzystują możliwości, które dają im narzędzia analityczne? Jak dużo wiedzą o użytkownikach? Według raportu przygotowanego przez Conversion – dużo mniej, niż mogłyby wiedzieć, gdyby korzystały z większej liczby narzędzi lub efektywniej wykorzystywały te, które już mają.
1 6 0 0 0 1.10.2014Kampania wprowadzająca na polski rynek smartfon Sony Xperia Z3 (wideo)Ruszyła kampania wprowadzająca na polski rynek smartfon Sony Xperia Z3. Działania reklamowe obejmują telewizję, prasę oraz Internet.
1 7 0 0 0 1.10.2014Weekendy z Łodzi pozdrawiają w ostatniej odsłonie kampanii (wideo)Ruszyła ostatnia odsłona kampanii „Łódź pozdrawia”. Promowane są w niej m.in. październikowe festiwale odbywające się w tym mieście.