1 1 0 0 0 12.02.2014Mniej słodkie owsianki Nesvita promowane w telewizji (wideo)Nesvita (Nestlé) rozpoczęła ogólnopolską kampanię telewizyjną. Celem działań jest przypomnienie konsumentkom o marce, wzmocnienie jej wizerunku w grupie docelowej oraz poinformowanie o nowych wariantach płatków owsianych z mniejszą zawartością cukru.
1 1 0 0 0 12.02.2014Schweppes reklamuje napój Bitter Lemon (wideo)Rozpoczęła się kampania marki Schweppes. Tym razem promowany jest wariant Bitter Lemon. To kontynuacja działań zapoczątkowanych w czerwcu 2013 r.
2 1 0 0 0 12.02.2014Warka wciąga w akcje w kampanii telewizyjnej (wideo)12 lutego rozpoczyna się kampania telewizyjna Warki. Będzie promować m.in. aplikację, która umożliwia konsumentom walkę o jedną z tematycznych imprez.
0 7 0 0 0 12.02.2014Ukazał się raport PTBRiO na temat wizerunku branży badawczejFirmy oczekują wsparcia ze strony agencji badawczych przy podejmowaniu decyzji. Dostrzegają też negatywne efekty obniżania cen ofert, zwłaszcza tych wybieranych w przetargach. Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii opublikowało wyniki cyklicznego badania branży badawczej.
0 1 0 0 0 12.02.2014Norbert Ofmański ponownie wybrany prezesem ZFPR11 lutego walne zgromadzenie członków ZFPR wybrało zarząd oraz przedstawicieli związku w Radzie Etyki Public Relations. Prezesem został ponownie wybrany Norbert Ofmański.
1 1 0 0 1 11.02.2014Gunnar i Prince Polo pomogą odkryć polskie Tocosie (wideo)13 lutego rozpocznie się kampania wafelków Prince Polo. Marka zachęca w niej m.in. do wybrania polskich cech narodowych – Tocosiów.
2 1 0 0 0 11.02.2014Łowicz rozpoczął kampanię reklamową sosów (wideo)10 lutego marka Łowicz rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową sosów. Składają się na nią kreacje telewizyjne, prasowe oraz internetowe.
0 1 0 0 0 11.02.2014Rozszerzenie współpracy agencji Ars Thanea i Syzygy Group6 lutego grupa Syzygy zwiększyła pakiet udziałów w agencji Ars Thanea z 26 do 70%. Dotychczasowy zarząd zachowuje pozostałe akcje i prawo do zarządzania agencją.
0 2 0 0 1 11.02.2014Kampania wizerunkowa połączonego Deutsche Banku Polska„Jedna odpowiedź na wiele potrzeb” – to hasło rozpoczętej kampanii wizerunkowej połączonego Deutsche Banku Polska. Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki na polskim rynku.
1 1 0 0 0 11.02.2014„W Sieci” podsumowuje rok działalności i promuje się jako „odważny tygodnik” (wideo)10 lutego tygodnik „W Sieci” rozpoczął kampanię wizerunkową. W telewizyjnym spocie Jacek Karnowski – redaktor naczelny pisma – dziękuje czytelnikom za zaangażowanie i lojalność.