0 1 0 0 0 22.12.2005Święta w reklamieOkres od początku listopada do Bożego Narodzenia to czas ostrej walki reklamowej. Agencja Publicis przeanalizowała 74 reklamy telewizyjne różnych marek, firm i produktów, by przekonać się, jakie reklamy dominowały w mediach przed Świętami.
0 1 0 0 0 22.12.2005Krasnale rozdały prezentyDwa dni przed Wigilią słodkie prezenty od Krasnali trafiły do dzieci z terenu całego Śląska. W wyniku drugiej edycji akcji „Krasnale dla Krasnali” zebrano środki finansowe, które przeznaczono na pomoc potrzebującym dzieciom. Tym razem większość podarunków trafiło do maluchów dotkniętych chorobą glutenową (celiakią).
0 1 0 0 0 22.12.2005Hand Made w sieciAgencja Hand Made uruchomiła swoją witrynę internetową. Pod adresem www.hand-made.com.pl można znaleźć najważniejsze informacje o agencji.
0 1 0 0 0 22.12.2005Nova Communications Group w nowej siedzibieGrupa marketingowa Nova Communications Group przeniosła się do nowej siedziby przy ulicy Bobrowieckiej 1a w Warszawie.
0 1 0 0 0 22.12.2005Carrefour Polska – świąteczne akcje charytatywneCarrefour Polska oprócz dbałości o rozwój gospodarki lokalnej podejmuje szereg działań prospołecznych. Z myślą o najcieplejszych Świętach Bożego Narodzenia sieć przygotowała liczne działania i akcje dla najbardziej potrzebujących.
0 1 0 0 0 22.12.2005700 tysięcy klientów Point Press700 tysięcy klientów co miesiąc odwiedzających 160 punktów dystrybucji prasy na terenie Warszawy oraz ciekawa forma ekspozycji to główne atuty Point Press. Alternatywna sieć dystrybucji prasy cieszy się coraz większym zainteresowaniem zarówno ze strony wydawców, jak i właścicieli punktów usługowych. W stałej ofercie Point Press znajdują się 24 tytuły – dzienniki, tygodniki, miesięczniki i kwartalniki.
0 2 0 0 0 22.12.2005Przedświąteczny szał zakupówChociaż do świąt Bożego Narodzenia pozostały niecałe dwa dni, sklepy i centra handlowe pękają w szwach. Specjalne promocje mają przyciągnąć tych, którzy nie kupili jeszcze gwiazdkowych podarunków. A jest o co walczyć! Jak czytamy w najnowszym raporcie Gemius SA pt.: „Internauci a święta Bożego Narodzenia”, świąteczne prezenty zamierza kupić zdecydowana większość internautów, a tylko co piąty wyda na ten cel od 100 do 200 złotych.
0 2 0 0 0 22.12.2005Bożonarodzeniowe zwyczaje internautówŚwięta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. Polscy internauci w większości spędzą je w tradycyjny sposób, w domu wśród najbliższej rodziny. Jednak jak pokazuje tegoroczny raport przygotowany przez firmę Gemius S.A. ”Internauci a święta Bożego Narodzenia” z roku na rok są oni mniej przywiązani do zachowywania bożonarodzeniowych obyczajów i kultywowania tradycyjnego sposobu spędzania świąt.
0 1 0 0 0 21.12.2005Nowatorska kampania NiQuitinOd grudnia w TVP, Polsacie i TVN ruszył nowy reality show „Rzuciłam, bo przykleiłam”. „Serial” pokazuje rzucanie palenia na żywo i jest inspirowany pomysłem Reality Quitting, który w 2004 roku w Wielkiej Brytanii zachęcił tysiące ludzi do podjęcia decyzji o rzuceniu palenia.
0 1 0 0 0 21.12.2005Konkurs Gwiazdkowy w stołecznej Gazecie WyborczejFirma „Orfi” wspólnie z Gazetą Wyborczą zapraszają do wzięcia udziału w konkursie na najciekawszy projekt koszulki świątecznej. Do wygrania atrakcyjne nagrody m.in. iPod. Regulamin konkursu znajduje się na stronie www.orfi.pl oraz www.gazeta.pl/warszawa