0 1 0 18.04.2006Zentropy dla KubusiaAgencja Interaktywne Zentropy Partners wygrała przetarg ogłoszony przez Grupę Maspex Wadowice na rekonstrukcję witryny internetowej Kubus.pl.
0 1 0 18.04.2006Kolejne nowe dane w bazie Acxiom PolskaDo bazy danych Acxiom Polska zaimportowano 64 000 najnowszych rekordów o polskich konsumentach pochodzące z wysłanego pod koniec lutego b.r. Ogólnopolskiego Kwestionariusza Produktów i Usług.
0 1 0 18.04.2006Nagrody za wzornictwo dla produktów SiemensW tym roku produkty marki Siemens zostały obsypane prawdziwym deszczem nagród za wzornictwo.
0 1 0 18.04.2006Universum dla „Dziennika”Rozpoczęła się wielkoformatowa kampania promocyjna „Dziennika” – nowej opiniotwórczej gazety wydawanej przez Axel Springer Polska.
0 1 0 18.04.2006Wspólnie z TP odkrywamy czasAgencja interaktywna Digital One na zlecenie Telekomunikacji Polskiej przygotowała oficjalną stronę wystawy edukacyjnej „Odkrywanie czasu”- www.tp.pl/czas. Głównym celem serwisu jest rozpropagowanie wystawy, której współorganizatorem jest TP oraz zachęcenie do jej odwiedzania w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.
0 1 0 18.04.2006Wyprawa na ośmiotysięcznik pod egidą znanych marekWyprawa „Makalu Expedition” rozpoczęła się z początkiem kwietnia br. Jej celem jest zdobycie szczytu Makalu (8463 m), piątej góry świata, przez Annę Czerwińską, jako pierwszą polską himalaistkę. Przez ponad dwa tygodnie członkowie wyprawy prowadzili aklimatyzacyjny trekking w Nepalu. Następnie przenieśli się do dolnej bazy na wysokości 4 800, skąd rozpoczęli wspinaczkę na szczyt ośmiotysięcznika. Jego zdobycie planowane jest na koniec maja br. Polacy idą w międzynarodowej grupie wspinaczy, jednak działają jako odrębny zespół.
0 1 0 14.04.2006DHL – misja na szczycie ZiemiDHL, światowy lider w zakresie transportu lotniczego, drogowego i morskiego oraz logistyki kontraktowej pokazuje, jak rzeczy niemożliwe stają się możliwe. Firma wspiera nowe przedsięwzięcie znanej polskiej dziennikarki i podróżniczki, Martyny Wojciechowskiej – wyprawę na Mount Everest.
0 1 0 14.04.2006Pierwszy magazyn na rynku reklamy wizualnej w PolsceVISUAL COMMUNICATION to nowy tytuł z portfolio wydawnictwa EUROPEAN MEDIA GROUP, który zadebiutuje na poznańskich targach Euroreklama w dniach 24-27.04.2006 r. Czasopismo będzie unikalną platformą wymiany informacji przeznaczoną dla wszystkich sektorów komunikacji wizualnej. VISUAL COMMUNICATION to pierwszy, i na razie jedyny magazyn w Polsce tak szeroko i kompleksowo omawiający tematykę komunikacji wizualnej.
0 1 0 13.04.2006„Nie lej wody bez sensu: baw się z KOLOREM!!!”Prawdziwa bitwa wodna, "Konkurs lania wody z sensem", czyli mówienia możliwie najdłużej bez przerwy do mikrofonu radiowego to tylko niektóre z propozycji, jakie na świąteczny poniedziałek dla mieszkańców Warszawy przygotowało Radio Kolor i Stołeczna Straż Pożarna.
0 1 0 13.04.2006Ewangelia Judasza w „Dużym Formacie”, dodatku reporterów „Gazety Wyborczej”W poświąteczny wtorek w specjalnym wydaniu „Dużego Formatu”, poniedziałkowego dodatku do „Gazety Wyborczej”, zostanie opublikowany pełny tekst polskiego przekładu Ewangelii Judasza, kontrowersyjnego apokryfu po raz pierwszy ujawnionego w całości w czwartek, 6 kwietnia br.