Polacy to marzyciele - wynika z badań Pentora zleconych przez agencję TEQUILAPolska
  • 0
  • 1
19.12.2005

Polacy to marzyciele – wynika z badań Pentora zleconych przez agencję TEQUILAPolska

Marka w oczach Polaków zyskuje na znaczeniu, SMS-y wypierają tradycyjne konkursy, a wizja ogromnej wygranej to najbardziej motywujący bodziec do wzięcia udziału w konkursie. Badanie preferencji konsumentów w zakresie mechanizmów promocyjnych, przeprowadzone przez Pentor na zlecenie agencji TEQUILAPolska, przynosi zaskakujące wyniki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 grudnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.12.2005

Magellan 2005 dla programu PR realizowanego przez On Board PR

Brązowy Magellan został przyznany programowi „Odnaleźć siebie” w kategorii „Community Relations”. Program jest realizowany przez On Board Public Relations dla Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Jurorzy konkursu – przedstawiciele amerykańskiej organizacji LACP (League of American Communications Professionals) – wybrali projekt spośród kilkuset zgłoszeń z całego świata. Kryteria obejmowały m.in. ocenę przyjętej strategii, skuteczności, jakości i rzetelności realizacji kampanii. Nagroda dla „Odnaleźć siebie” jest kolejnym wyróżnieniem projektu. W tym roku program otrzymał też nagrodę „Złoty Spinacz” w kategorii „program społeczny”.