„Nie!” dla letniej sprzedaży papierosów nieletnim
  • 0
  • 1
27.07.2006

„Nie!” dla letniej sprzedaży papierosów nieletnim

W miejscowościach wakacyjnych liczba nieletnich chętnych do kupna papierosów jest nawet dwukrotnie wyższa niż w roku szkolnym – wynika z obserwacji sprzedawców z sieci Ruch i PKN Orlen. Podobne wnioski napływają z kiosków i stacji benzynowych z Gdańska, Międzyzdrojów, Ustki, Łeby, Zakopanego i Szczyrku, a więc z popularnych miejscowości letniego wypoczynku. Reagować na to zjawisko może i powinien każdy dorosły, do czego zachęca IX edycja Programu Odpowiedzialnej Sprzedaży. Jego głównym celem jest utrudnienie nieletnim dostępu do wyrobów tytoniowych w punktach handlowych. Program kierowany jest do wszystkich sprzedawców tych wyrobów w Polsce. Zachęca też dorosłych do reagowania, gdy widzą, że nieletniemu bez problemu sprzedaje się papierosy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54896 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.07.2006

MTV – 25 lat, które zmieniły świat

1 sierpnia MTV kończy 25 lat. Były to lata zabawy, muzyki, humoru a przede wszystkim łamania wszelkich zasad i konwencji. Z tej okazji pierwszego sierpnia, czyli równo w dniu urodzin, MTV wyemituje specjalny program, podsumowujący ćwierćwiecze działalności pierwszej telewizji muzycznej na świecie. Widzowie będą mogli prześledzić najważniejsze momenty z jej życia, historię powstania logo oraz niezapomniane występy gwiazd, jak np. koncert Red Hot Chili Peppers na Placu Czerwonym, czy legendarny już koncert „Unplugged” Nirvany.