0 1 10.04.2006Natural Puritykampanie reklamowe TweetSaatchi & Saatchi przygotowała kreację i strategię kampanii wódki Finlandia w pubach i restauracjach.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54896 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 7.04.2006SALES LINK promuje Placek po węgiersku - nowy produkt KnorrPod hasłem „Wszystkim wychodzi” agencja SALES LINK przygotowała i realizuje akcję degustacyjną dla Placka po węgiersku - nowego produktu z serii Knorr Zestawy do dań firmy Unilever. Celem akcji jest sprzedaż i kształtowanie pozytywnego wizerunku marki poprzez zachęcenie do spróbowania i zakupu nowego produktu. To już kolejna edycja akcji promocyjnej realizowana przez SALES LINK dla produktów z tej serii.
0 1 0 0 0 7.04.2006DATA PR realizuje strategię PR dla Armatury Kraków SADATA PR konsekwentnie realizując strategię umacniania pozycji Armatury Kraków S.A. jako lidera na rynku armatury zorganizowała w Warszawie, w siedzibie BCC spotkanie prasowe.
0 1 0 0 0 7.04.2006Logitech i jego “jazdy próbne”Polscy internauci mają okazję uczestniczyć w unikatowym w skali Europy pomyśle promocyjnym. Jako jedyni na kontynencie nie muszą kupować kamerek internetowych, by wypróbować video-rozmowy w Sieci.
0 1 0 0 0 7.04.2006Zapraszamy na koncerty w Internecie"Marketing przy Kawie" i TVIP zapraszają na transmisje z koncertów w Internecie: 7 kwietnia godz. 19:00Sinfonietta Silesiana, dyrygent:Sebastian PerłowskiSymfonia A dur KV 201, Symfonia g mol KV 550 Wolfganga Amadeusza Mozarta 8 kwietnia godz. 18:00Big-Band Akademii Muzycznej pod dyrekcją Andrzeja Zubka z udziałem Grzegorza Nagórskiego 9 kwietnia godz. 18:00„Negro Spirituals & Gospels”, Anna Serafińska, Aleksandra Szafir, Jakub Badach, Andrzej Lampert