Natural Purity - Marketing przy Kawie
Natural Purity
  • 0
  • 1
10.04.2006

Natural Purity

Saatchi & Saatchi przygotowała kreację i strategię kampanii wódki Finlandia w pubach i restauracjach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54896 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.04.2006

SALES LINK promuje Placek po węgiersku - nowy produkt Knorr

Pod hasłem „Wszystkim wychodzi” agencja SALES LINK przygotowała i realizuje akcję degustacyjną dla Placka po węgiersku - nowego produktu z serii Knorr Zestawy do dań firmy Unilever. Celem akcji jest sprzedaż i kształtowanie pozytywnego wizerunku marki poprzez zachęcenie do spróbowania i zakupu nowego produktu. To już kolejna edycja akcji promocyjnej realizowana przez SALES LINK dla produktów z tej serii.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.04.2006

Zapraszamy na koncerty w Internecie

"Marketing przy Kawie" i TVIP zapraszają na transmisje z koncertów w Internecie: 7 kwietnia godz. 19:00
Sinfonietta Silesiana, dyrygent:Sebastian Perłowski
Symfonia A dur KV 201, Symfonia g mol KV 550 Wolfganga Amadeusza Mozarta 8 kwietnia godz. 18:00
Big-Band Akademii Muzycznej pod dyrekcją Andrzeja Zubka z udziałem Grzegorza Nagórskiego 9 kwietnia godz. 18:00
„Negro Spirituals & Gospels”, Anna Serafińska, Aleksandra Szafir, Jakub Badach, Andrzej Lampert