DATA PR realizuje strategię PR dla Armatury Kraków SA - Marketing przy Kawie
DATA PR realizuje strategię PR dla Armatury Kraków SA
  • 0
  • 1
7.04.2006

DATA PR realizuje strategię PR dla Armatury Kraków SA

DATA PR konsekwentnie realizując strategię umacniania pozycji Armatury Kraków S.A. jako lidera na rynku armatury zorganizowała w Warszawie, w siedzibie BCC spotkanie prasowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54895 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.04.2006

Zapraszamy na koncerty w Internecie

"Marketing przy Kawie" i TVIP zapraszają na transmisje z koncertów w Internecie: 7 kwietnia godz. 19:00
Sinfonietta Silesiana, dyrygent:Sebastian Perłowski
Symfonia A dur KV 201, Symfonia g mol KV 550 Wolfganga Amadeusza Mozarta 8 kwietnia godz. 18:00
Big-Band Akademii Muzycznej pod dyrekcją Andrzeja Zubka z udziałem Grzegorza Nagórskiego 9 kwietnia godz. 18:00
„Negro Spirituals & Gospels”, Anna Serafińska, Aleksandra Szafir, Jakub Badach, Andrzej Lampert

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.04.2006

Nowy produkt reklamowy IGroup i Ad Net

Począwszy od kwietnia 2006 roku, należąca do grupy CR Media Consulting S.A. największa w Polsce sieć internetowa Ad Net, rozpoczęła testy nowego produktu skierowanego do klientów reklamowych. Produkt umożliwia rozliczanie kampanii reklamowych realizowanych na zrzeszonych w sieci witrynach w oparciu o wygenerowane kontakty z udostępnianym przez IGroup Call Center. Kampania testowa promuje należącą do IGroup usługę telekomunikacyjną HaloNet.