0 1 0 0 0 6.04.2006Wiosenny Kongres PiarowcówJuż za trzy tygodnie (26-28 kwietnia 2006 roku) odbędzie się jubileuszowy Kongres Public Relations w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. W bieżącym roku Kongres obchodzi swój jubileusz, bowiem już po raz piąty odbędzie się to cykliczne spotkanie ekspertów, praktyków i naukowców specjalizujących się w PR. Współorgani-zatorem Kongresu jest Agencja Public Relations RPR Group.
0 1 0 0 0 6.04.2006Agencja Reklamowa Tęcza dla St. IvesAgencja Reklamowa Tęcza zaprojektowała i wyprodukowała dla firmy Soraya, dystrybutora na rynku polskim marki St. Ives displaye wspierające działania promocyjne towarzyszące wejściu na rynek nowym produktom tej marki.
0 1 0 0 0 6.04.2006Cafe News – Twoje własne centrum informacjiNa stronie www.cafenews.pl dostępny jest już darmowy, bazujący na technologii RSS (Really Simple Syndication), program Cafe News. To doskonałe rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą być na bieżąco, a nie mają czasu na przeszukiwanie zasobów Internetu i przebijanie się przez gąszcz informacji niezwiązanych z interesującym ich tematem. Teraz za pomocą jednego programu możemy przeglądać wszystkie wiadomości z wybranej przez nas tematyki. Wystarczy zainstalować aplikację, wybrać interesujące nas kategorie oraz określić sposoby wyświetlania wiadomości.
0 1 0 0 0 6.04.2006Deep inaczej o stereotypachZ początkiem kwietnia ruszyła nowa kampania marketingowa marki odzieżowej Deep. Jej motywem przewodnim jest dyskusja o stereotypach. Chcemy rozmawiać o stereotypach, ale jednocześnie traktować je z dystansem i poczuciem humoru - powiedział Jacek Czarnowski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu w firmie Semax, będącej właścicielem marki Deep.
0 1 0 0 0 6.04.2006NICEDAY dla kosmetyków GALANEAOd kwietnia Agencja Reklamowa NICEDAY rozpoczęła obsługę public relations dla marki kosmetycznej GALANEA. Działania skupiają się wokół PR produktowego oraz media relations. W ramach promocji marki Agencja przewiduje działania w obszarze Internetu. W NICEDAY powstały także projekty opakowania dla całej serii kosmetyków.
0 1 0 0 0 6.04.2006Ruszyła największa w tym roku kampania reklamowa RESERVEDRe konsekwentnie buduje swój nowy aspiracyjny wizerunek, pokazując się jako marka niezwykle estetyczna, modna, pełna klasy, elegancji i emocji. Aby w pełni zaprezentować nową kolekcję „Reserved Spring_Summer 2006” sięgnięto w tym roku na najwyższą półkę światowej top-mody.
0 1 0 0 0 6.04.2006Kanon Twórców na półmetkuMinęła połowa czasu, w którym można nadsyłać prace zgłoszeniowe do prestiżowego konkursu Kanon Twórców. Tegoroczna, druga edycja obejmuje trzy kategorie dla młodych twórców i jedną dla profesjonalistów. Jak przed rokiem, konkurs ma na celu łączyć środowisko profesjonalistów zajmujących się reklamą i grafiką z młodymi i utalentowanymi twórcami wykorzystującymi cyfrowe technologie.
0 1 0 0 0 6.04.2006Kia dołącza do grona klientów CCPCall Center Poland od 3 kwietnia br. świadczy usługi dla Kia Motors Polska zakresie obsługi infolinii. Jest to już 9 firma z branży motoryzacyjnej, która dołączyła do grona klientów Call Center Poland.
0 1 0 0 0 6.04.2006á propos dla formy doskonałejPierwszego kwietnia agencja reklamowa á propos z Gliwic rozpoczęła działania komunikacyjne dla firmy MERIDA Polska. Motywem przewodnim kampanii jest hasło "forma doskonała". Kampania potrwa do końca miesiąca i obejmie swym zasięgiem największe miasta w kraju. Jest to początek działań komunikacyjnych wzmacniających świadomość marki oraz budujących wizerunek firmy MERIDA w Polsce.
0 1 0 0 0 6.04.2006STGR Stargraphics Creative Agency zrealizowała billboard sponsorski cukierków ICE FreshSTGR Stargraphics Creative Agency na zlecenie Storck Sp. z o.o. zrealizowała billboard sponsorski cukierków ICE Fresh. Koncepcja kreatywna eksponuje benefity produktu. Ideą spotu jest odpowiedź na pytanie: skąd pochodzą lodowe i orzeźwiające cukierki ICE Fresh? Dynamiczna akcja w charakterze brandu opiera się na postaci polarnika, wydobywającego ICE Fresh z lodowych szczytów. Film został zrealizowany techniką animacji.