Natura Cityboard Media
  • 0
  • 1
2.08.2005

Natura Cityboard Media

Wakacyjna kampania autopromocyjna Cityboard Media to oryginalna prezentacja „natury” firmy – jej filozofii działania i charakteru wielkoformatowej reklamy zewnetrznej. 3 hasła kampanii w sposób pełny wyrażają „Naturę Cityboard Media” – potwierdzoną skuteczność, największy zasięg oraz indywidualne podejście do Klienta.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 sierpnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.08.2005

Philips zaprasza na Festiwal Astigmatic

Philips jest głównym sponsorem trzeciej edycji Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Elektronicznej Astigmatic. Festiwal ten, który w tym roku odbędzie się w Gdyni w dniach 5-7 sierpnia 2005 r., wpisał się już na stałe do kalendarza festiwalowego jako jedno z największych wydarzeń muzycznych. Co roku gromadzi znanych artystów, pionierów gatunku, młodych twórców, debiutantów oraz wielotysięczne rzesze fanów muzyki elektronicznej i kultury klubowej z całego świata.