0 1 0 0 0 8.08.2005Serwis Rowerowy w Onet.plNajpopularniejszy polski portal Onet.pl uruchomił nowy serwis tematyczny; tym razem przygotowany z myślą o rowerzystach. Znalazło się tu mnóstwo informacji dla wszystkich, którzy cenią sobie tę formę aktywnego wypoczynku.
0 1 0 0 0 8.08.2005„Pierwszy krok” po wypadkuJak pomóc osobom, które w wyniku nieszczęśliwego skoku do wody lub wypadku samochodowego doznały urazu kręgosłupa? Jednym ze sposobów jest wsparcie Funduszu Pierwszy Krok, który jest częścią kampanii „Płytka Wyobraźnia to Kalectwo”, realizowanej przez Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji.
0 1 0 0 0 8.08.2005MagnifiCo PR dla CorinAgencja MagnifiCO PR pozyskała kolejnego klienta. Jest nim znany producent ekskluzywnej bielizny damskiej, firma Corin.
0 1 0 0 0 5.08.2005Nowa promocja edukacyjna DanonkówFirma Danone, producent serków Danonki, zapowiada nową promocję edukacyjną dla dzieci „Literki Danonka”. Od połowy sierpnia do opakowań serków Danonki załączane będą magnesy w kształcie sześciokąta.
0 1 0 0 0 5.08.2005Panorama Firm na stronie tygodnika „Wprost”Od sierpnia Internetowa Panorama Firm jest dostępna na stronie internetowej tygodnika „Wprost”. Obecność Panoramy Firm w nowym miejscu to kolejny krok wykonany w celu ułatwienia użytkownikom dostępu do szybkiej i największej polskiej wyszukiwarki firm www.pf.pl.
0 1 0 0 0 5.08.2005Dwie imprezy – jedna ATMAW najbliższą sobotę odbędą się dwie duże imprezy koncertowe, które obsługuje jedna firma. Na plażę w Kołobrzegu zawita trzynasta już odsłona trasy „Magiczne Lato z Radiem” a w Warszawie wystąpi Ingrid. ATMA jest pierwszą w naszym kraju firmą odpowiedzialną za obsługę tak wymagających wydarzeń jednocześnie.
0 1 0 0 0 5.08.2005Nowe interaktywne zabawki w zestawach dla dzieci Happy Meal®5 sierpnia w zestawach Happy Meal® dostępnych w każdej restauracji McDonald’s na terenie Polski pojawiły się nowe, interaktywne zabawki dla dzieci. Do każdego zestawu Happy Meal® dołączona jest jedna z 6 zabawek do wyboru z kolekcji Polly Pocket dla dziewczynek i Tony Hawk dla chłopców.
0 1 0 0 0 4.08.2005Media Explorer wykorzystuje produkty DICOM PolskaFirma Media Explorer świadcząca usługi w zakresie monitoringu mediów, wdrożyła rozwiązania dostarczone przez DICOM Polska - lidera na rynku urządzeń związanych z przetwarzaniem dokumentów.
0 1 0 0 1 4.08.2005Kampania Toyoty na nowych nośnikach nad morzemRelax Media, operator nośników w miejscach wypoczynku, poszerzył swoją letnią ofertę o nowe nośniki reklamy zewnętrznej.
0 1 0 0 0 4.08.2005INTERIA. PL zmienia logoOd czwartku, 4 sierpnia br. INTERIA.PL ma nowe logo. Po niedawnej metamorfozie wyglądu strony głównej, jest to kolejny krok w kierunku unowocześnienia wizerunku portalu. Zmiana znaku firmowego INTERIA.PL została poprzedzona badaniami przeprowadzonymi wśród użytkowników portalu.