”NA ...” – majowa kampania outdoor'owa Primy Finezji
  • 0
  • 1
9.05.2005

”NA …” – majowa kampania outdoor’owa Primy Finezji

W maju rozpoczęła się kampania outdoor’owa kawy mielonej Primy Finezji pod hasłem „Na …”. Kampania potrwa do końca maja i ma charakter regionalny. Za kreacje odpowiedzialna jest Grey Worldwide Warszawa, za realizację kampanii outdoor’owej MediaCom Warszawa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 maja 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.05.2005

Ken Follett - autor legendarnej "Igły" - w Polsce

W tym roku z okazji obchodów 10-lecia istnienia Reader’s Digest do Polski przyjedzie Ken Follett, światowej sławy pisarz, autor słynnej „Igły” oraz wielu innych znakomitych książek sensacyjnych, m.in. „Zabójczej pamięci”, „Kryptonimu Kawki”, „Lotu ćmy”. W maju 2005 ukaże się kolejny 30. tom serii Książki Wybrane a w nim najnowsza powieść autora „Zamieć”. Dodatkowo również w maju ukaże się specjalne wydanie tej serii zawierające trzy powieści autrostwa Kena Folletta.