Gruppa66 Ogilvy przygotowała kampanię Fanta Bamboocha
  • 0
  • 1
6.05.2005

Gruppa66 Ogilvy przygotowała kampanię Fanta Bamboocha

Agencja Gruppa66 Ogilvy przygotowała lokalną odsłonę międzynarodowej kampanii repozycjonującej markę Fanta należącą do firmy The Coca-Cola Company. Egzotyczne spoty zachęcające do smakowania życia zgodnie z hasłem „Pij ta Fanta. Bądź Bamboocha” (czytaj: bambucza) pojawiły się w telewizji w poniedziałek 2 maja. Kampania obejmuje także outdoor.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 maja 2005