0 1 0 0 0 11.05.2005Dobre perspektywy dla producentów odzieży młodzieżowejZ roku na rok polska młodzież staje się coraz bardziej atrakcyjną grupą odbiorców dla producentów odzieży - wynika z najnowszej edycji raportu „Moda w Polsce 2005”.
0 1 0 0 0 11.05.2005Marketing religijny w ujęciu kreatywnym Euro RSCG WarsawAgencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała pierwsze w Polsce projekty layoutów reklamowych ilustrujących ideę spowiedzi wielkanocnej.
0 1 0 0 0 11.05.2005Najnowsza kampania butelki Tymbark Top AsepticEuro RSCG Warsaw rusza z kampanią butelki Tymbark Top AsepticOd 9 maja rozpoczęły się emisje telewizyjne trzyetapowej, multimedialnej kampanii Tymbarku – najnowszej butelki Top Aseptic.
0 1 0 0 1 11.05.2005VENTI dla ICN Polfa RzeszówDla firmy ICN Polfa Rzeszów, części koncernu VALEANT, zrealizowana została witryna www.wegielmedyczny.pl poświęcona produktowi „CARBO medicinalis”. Zadaniem VENTI było odświeżenie warstwy graficznej oraz aktualizacja zawartości merytorycznej.
0 1 0 0 0 11.05.2005TEQUILAPolska dla Imperial Tobacco Polska S.A.Agencja marketing services TEQUILAPolska przygotowała i realizuje Program Lojalnościowy dla producenta wyrobów tytoniowych - Imperial Tobacco Polska S.A. Jego innowacyjność wynika z zastosowania nowoczesnego systemu m-kuponów opracowanego przez agencję marketingu mobilnego MobiJOY! Program „Dymek” to pierwszy tego typu program na skalę krajową.
0 1 0 0 0 11.05.2005Lexus Golf Cup 2005W maju rozpocznie się kolejna edycja Lexus Golf Cup 2005 - jedna z najbardziej prestiżowych imprez golfowych w Polsce. Tegoroczne rozgrywki odbywać się będą na czterech najbardziej reprezentatywnych polach golfowych o międzynarodowym standardzie i pięknym położeniu. Inauguracyjny turniej odbędzie się 14 maja w Gdańsku na polach golfowych Sierra Golf Club.
0 1 0 0 0 11.05.2005Na wiosnę Rockwool zmienił opakowania z PeppermintemROCKWOOL – największy producent wełny mineralnej skalnej na świecie, odświeża wizerunek swych produktów w Polsce. Opracowanie projektów nowych opakowań powierzono Agencji Peppermint.
0 1 0 0 0 11.05.2005TEQUILAPolska i SALES LINK dla LiptonAgencja marketing services TEQUILAPolska i SALES LINK przygotowały i realizują Program Lojalnościowy „Graj w oczko” dla Lipton – marki Unilever. Akcja rozpoczęła się 27 kwietnia i potrwa do 29 maja. Celem prowadzonych działań jest wzrost sprzedaży produktów marki Lipton w hipermarketach Carrefour.
0 1 0 0 0 10.05.2005Specjalny serwis dla klientów Deutsche Bank dzięki EL2Deutsche Bank PBC S.A. uruchomił specjalny serwis dla klientów, do którego można mieć dostęp dzięki telefonowi komórkowemu. Serwis, który powstał dzięki współpracy z Agencją Marketingu Mobilnego EL2 potrwa do końca maja b.r.
0 1 0 0 0 10.05.2005Koreański zespół DoodRock w PolsceW czerwcu na specjalne zaproszenie wydawnictwa Reader’s Digest przyjedzie do Polski koreański zespół DoodRock.