Muszkieterowie na Blipie i Twitterze
  • 0
  • 1
29.07.2009

Muszkieterowie na Blipie i Twitterze

Grupa Muszkieterów rozpoczęła prowadzenie mikroblogów na polskim serwisie społecznościowym Blip oraz na amerykańskim Twitterze.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54880 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 lipca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.07.2009

Dzienniki – gdzie warto się reklamować?

Segmentem prasy, który najbardziej dotkliwie odczuwa skutki kryzysu na rynku reklamy, jest bez wątpienia prasa codzienna. Już w pierwszym kwartale 2009 roku cennikowe wpływy reklamowe dzienników były niższe aż o ponad 14% w porównaniu do tego samego okresu w ubiegłym roku. Najbardziej ucierpiały dzienniki opiniotwórcze – „Dziennik Polska Europa Świat” odnotował spadek wpływów na poziomie prawie 38%, a „Gazeta Wyborcza” - 22,5%. Kryzys okazał się mniej dotkliwy dla tabloidów – wpływy „Super Expressu” w pierwszym kwartale spadły o ok. 9,5%, „Faktu” zaś o niespełna 0,35%.