Lipcowy spadek nastrojów - Marketing przy Kawie
Lipcowy spadek nastrojów
  • 0
  • 1
29.07.2009

Lipcowy spadek nastrojów

Wiosenne ożywienie w nastrojach konsumentów trwało tylko dwa miesiące. W czerwcu nastąpiło zatrzymanie pozytywnego trendu, po czym w lipcu po raz pierwszy od marca tego roku zanotowano spadek optymizmu o 4 pkt. do poziomu 79 pkt. Spadek ten objął w bardzo podobnym stopniu wszystkie składowe Wskaźnika Optymizmu Konsumentów, to jest ocenę klimatu gospodarczego, skłonność do zakupów, a także wskaźnik bieżący i oczekiwań.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55734 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

29 lipca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
29.07.2009

Dzienniki – gdzie warto się reklamować?

Segmentem prasy, który najbardziej dotkliwie odczuwa skutki kryzysu na rynku reklamy, jest bez wątpienia prasa codzienna. Już w pierwszym kwartale 2009 roku cennikowe wpływy reklamowe dzienników były niższe aż o ponad 14% w porównaniu do tego samego okresu w ubiegłym roku. Najbardziej ucierpiały dzienniki opiniotwórcze – „Dziennik Polska Europa Świat” odnotował spadek wpływów na poziomie prawie 38%, a „Gazeta Wyborcza” - 22,5%. Kryzys okazał się mniej dotkliwy dla tabloidów – wpływy „Super Expressu” w pierwszym kwartale spadły o ok. 9,5%, „Faktu” zaś o niespełna 0,35%.

  • 0
  • 1
  • 0
29.07.2009

Wyniki badań D-Link Technology Trend nt. portali społecznościowych

Jak wynika z ostatnich badań D-Link Technology Trend, zagraniczne portale społecznościowe – Facebook, Bebo czy MySpace ciągle nie mogą przebić się do masowej świadomości polskich użytkowników Internetu. Większość internautów nawet nie wie o ich istnieniu. Na rodzimej scenie społecznościowej niepodzielnie rządzi Nasza-Klasa z ponad 11 milionami użytkowników. Na naszym rynku jak do tej pory nie przyjęły się też mikroblogi. Amerykański Twitter dla polskich internautów praktycznie nie istnieje.