IQ Marketing dla Caprio Soczyste
  • 0
  • 1
29.07.2009

IQ Marketing dla Caprio Soczyste

Ruszyła kampania Caprio Soczyste – nowego produktu z portfolio Maspex Wadowice. Za kreację i realizację komunikacji ATL odpowiada agencja IQ Marketing.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54876 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 lipca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.07.2009

Dzienniki – gdzie warto się reklamować?

Segmentem prasy, który najbardziej dotkliwie odczuwa skutki kryzysu na rynku reklamy, jest bez wątpienia prasa codzienna. Już w pierwszym kwartale 2009 roku cennikowe wpływy reklamowe dzienników były niższe aż o ponad 14% w porównaniu do tego samego okresu w ubiegłym roku. Najbardziej ucierpiały dzienniki opiniotwórcze – „Dziennik Polska Europa Świat” odnotował spadek wpływów na poziomie prawie 38%, a „Gazeta Wyborcza” - 22,5%. Kryzys okazał się mniej dotkliwy dla tabloidów – wpływy „Super Expressu” w pierwszym kwartale spadły o ok. 9,5%, „Faktu” zaś o niespełna 0,35%.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.07.2009

Wyniki badań D-Link Technology Trend nt. portali społecznościowych

Jak wynika z ostatnich badań D-Link Technology Trend, zagraniczne portale społecznościowe – Facebook, Bebo czy MySpace ciągle nie mogą przebić się do masowej świadomości polskich użytkowników Internetu. Większość internautów nawet nie wie o ich istnieniu. Na rodzimej scenie społecznościowej niepodzielnie rządzi Nasza-Klasa z ponad 11 milionami użytkowników. Na naszym rynku jak do tej pory nie przyjęły się też mikroblogi. Amerykański Twitter dla polskich internautów praktycznie nie istnieje.