0 1 0 0 0 20.05.2009Śniadanie z przepisem na idealną kampanię13 maja w Sali Konferencyjnej w Hotelu Marriott w Warszawie odbyło się śniadanie biznesowe – Retail Marketing Breakfast, podczas którego odpowiedziano na pytanie „Jak stworzyć idealną kampanię”.
0 1 0 0 0 20.05.2009Kampania numeru 118 118 w Radiu ZetTrwa kampania dobrze poinformowanego numeru 118 118. Słuchacze Radia Zet mogą usłyszeć zapowiedź informującą o usłudze. Spot towarzyszy programowi Janusza Weiss`a „Dzwonię do Pani, Pana w bardzo nietypowej sprawie"…
0 1 0 0 0 20.05.2009Event PR dla MoneyGramAgencja Event PR rozpoczęła współpracę z nowym klientem - firmą MoneyGram.
0 1 0 0 1 20.05.2009Bluetooth marketing w służbie lifestyle’uProducenci znanych lifestyle’owych marek szukają coraz atrakcyjniejszych form promocji swoich produktów. Jedną z nich jest bluetooth marketing, czyli wysyłka komunikatów promocyjnych na telefon komórkowy za pośrednictwem modułu bluetooth. Swoje kroki kierują więc do specjalistów od działań związanych z marketingiem mobilnym.
0 1 0 0 0 19.05.2009Dyskusje o e-PR i Net PR Synergy na spotkaniu ludzi marketingu w KatowicachW czwartek (14 maja 2009) w siedzibie „TVP Katowice” odbył się Ósmy Wieczór z Marketingiem organizowany przez Śląskie Towarzystwo Marketingowe. Spotkania skierowane są do osób, głównie ze Śląska, zainteresowanych tematyką marketingową. Co miesiąc gromadzą praktyków, teoretyków – pasjonatów reklamy.
0 1 0 0 0 19.05.2009Cumulus nakręci film o UrszulinieAgencja Reklamowa Cumulus wygrała przetarg na przygotowanie i realizację filmu promocyjnego w ramach projektu „Kreowanie i promocja walorów gminy Urszulin jako części Polesia Zachodniego”.
0 1 0 0 0 19.05.2009Konkurs na projekt identyfikacji wizualnej UOKiKW 2010 roku przypada dwudziesta rocznica powstania Urzędu Ochrony Konkurencji i konsumentów, wcześniej Urzędu Antymonopolowego. W związku z jubileuszem zaplanowano szereg inicjatyw o charakterze informacyjno-edukacyjnym oraz promocyjnym, skierowanych do szerokiej opinii publicznej.
0 1 0 0 0 19.05.20099.90 Public Relations rozpoczyna współpracę z kliniką „Macierzyństwo”Agencja 9.90 Public Relations podpisała umowę z krakowska kliniką specjalizującą się w zabiegach in vitro „Macierzyństwo”. W zakresie działań agencji znalazły się między innymi: media relations, B2B, komunikacja wewnętrzna, e-PR oraz zarządzanie sytuacjami kryzysowymi.
0 1 0 0 1 19.05.2009Gwiazdy wyjątkowe i bezbarwne – Celebrity Monitor 2009Polskie celebrities – wyjątkowe czy bezbarwne? Najbardziej wyjątkową polską gwiazdą jest Anna Dymna, podczas gdy w rankingu bezbarwności pierwsze miejsce zajmuje Anna Powierza. Zdaniem badanych, medialny potencjał tkwi w artystach kabaretowych, natomiast Jola Rutowicz i Michał Wiśniewski powinni już w mediach „wygasnąć”. Instytut ARC Rynek i Opinia przeprowadził pierwszą falę badania Celebrity Monitor. Zbadana została siła 325 osobowości polskiego show-biznesu.
0 1 0 0 1 19.05.2009CityScreen – sieć ekranów LED nad polskim morzemNośniki LED-owe o wymiarach 4x3 m każdy, umiejscowione zostaną w Międzyzdrojach, Kołobrzegu, Ustce, Łebie, Władysławowie, Jastarni i Helu. Ofertę przygotowała firma City z Krakowa.