Monday i Lewis w Polsce nawiązały partnerstwo
  • 0
  • 0
7.08.2018

Monday i Lewis w Polsce nawiązały partnerstwo

1 sierpnia agencja komunikacji Monday oficjalnie została firmą partnerską Lewis Global Communications, która podjęła decyzję o zamknięciu swojego polskiego oddziału.

Obecnie Monday jest w finalnej fazie rozmów z klientami obsługiwanymi dotąd przez Lewis PR w Polsce. Obecnie podpisane są umowy z czterema firmami. Obsługą tych klientów zajmie się zespół Elizy Krysztofiak, w skład którego wchodzi m.in. Kornelia Gruszka, wcześniej związana z polskim oddziałem Lewis.

W Monday objęła ona stanowisko senior communication managera. Ma ponad 8 lat doświadczenia w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji dla klientów B2B i B2C z sektora nowych technologii i finansów. Do zespołu dołączyła również Aleksandra Okuljar, która objęła funkcję account executive.

Agencja Monday powstała w 2006 r. jako agencja public relations specjalizująca się głównie w komunikacji korporacyjnej oraz produktowej dla firm z sektora nowych technologii. W 2018 r. przekształciła się w agencję komunikacji zintegrowanej.

7 sierpnia 2018

6 sierpnia 2018