Momentum Worldwide i MRM Worldwide dla „Amica Golden Club” - Marketing przy Kawie
Momentum Worldwide i MRM Worldwide dla „Amica Golden Club”
  • 0
  • 1
17.05.2010

Momentum Worldwide i MRM Worldwide dla „Amica Golden Club”

Agencje z Grupy McCann nawiązały współpracę z Amica Wronki SA. Momentum Worldwide prowadzi program lojalnościowy „Amica Golden Club”, a MRM Worldwide jest autorem platformy internetowej www.goldenclub.amica.pl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54895 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 maja 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.05.2010

Dębowy świat dla aktywnych - kampania promująca Dąbrowę Górniczą

Zakończony w niedzielę III Półmaraton Dąbrowski to inauguracja programu „Dębowy Świat dla aktywnych", który obejmuje zorganizowanie kampanii promocyjnej w 2010 r. wraz z działaniami towarzyszącymi w celu wypromowania nowego produktu turystycznego. To kolejny, obok przygotowania strategii sprzedaży praw tytularnych do Hali „Centrum", projekt, który ma zwrócić uwagę na atrakcyjność Dąbrowy Górniczej oraz Województwa Śląskiego.