Dębowy świat dla aktywnych - kampania promująca Dąbrowę Górniczą - Marketing przy Kawie
Dębowy świat dla aktywnych - kampania promująca Dąbrowę Górniczą
  • 0
  • 1
17.05.2010

Dębowy świat dla aktywnych – kampania promująca Dąbrowę Górniczą

Zakończony w niedzielę III Półmaraton Dąbrowski to inauguracja programu „Dębowy Świat dla aktywnych”, który obejmuje zorganizowanie kampanii promocyjnej w 2010 r. wraz z działaniami towarzyszącymi w celu wypromowania nowego produktu turystycznego. To kolejny, obok przygotowania strategii sprzedaży praw tytularnych do Hali „Centrum”, projekt, który ma zwrócić uwagę na atrakcyjność Dąbrowy Górniczej oraz Województwa Śląskiego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 maja 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.05.2010

Niemal 40 procent firm sprawdza przyszłych pracowników na portalach społecznościowych i planuje zwiększyć budżety na social media

Blisko 40 procent firm z branży technologicznej przed zatrudnieniem nowego pracownika sprawdza jego profil na portalach społecznościowych, wynika z najnowszego badania Eurocom Worldwide, globalnej sieci agencji PR. Wśród badanych firm niemal połowa przewiduje zwiększenie budżetów na działania związane z social media w ciągu najbliższego roku.