Polacy ufają krajowym markom - Wyniki badania European Trusted Brands 2010 - Marketing przy Kawie
Polacy ufają krajowym markom - Wyniki badania European Trusted Brands 2010
  • 0
  • 1
17.05.2010

Polacy ufają krajowym markom – Wyniki badania European Trusted Brands 2010

Zestawienie dziesięcioletnich wyników badania European Trusted Brands (lata 2001-2010) pokazało duże przywiązanie Polaków do marek, które darzą największym zaufaniem. Wśród 36 kategorii objętych badaniem, Polacy często wybierali marki polskie, jako najbardziej godne zaufania – szczególnie w przypadku kategorii finansowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54940 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 maja 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.05.2010

Niemal 40 procent firm sprawdza przyszłych pracowników na portalach społecznościowych i planuje zwiększyć budżety na social media

Blisko 40 procent firm z branży technologicznej przed zatrudnieniem nowego pracownika sprawdza jego profil na portalach społecznościowych, wynika z najnowszego badania Eurocom Worldwide, globalnej sieci agencji PR. Wśród badanych firm niemal połowa przewiduje zwiększenie budżetów na działania związane z social media w ciągu najbliższego roku.