Mistrzowska promocja Miss Euro 2012
  • 0
  • 2
22.06.2012

Mistrzowska promocja Miss Euro 2012

Wizerunkowy zysk Natalii Siwiec, okrzykniętej Miss Euro 2012, wyniósł 890 tys. zł – podała agencja informacyjna Press-Service Monitoring Mediów. Każdego dnia modelka „zarabia” blisko 100 tys. zł i nic nie wskazuje na to, aby miała na tym poprzestać.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

...

12 lat temu

118 w internecie...

...z czego z 80 na Wirtualnej Polsce, która wyraźnie tę panią promuje. Dziwny gust mają Polacy.

22 czerwca 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
22.06.2012

Reklamy odporne na ekonomię: lepiej z humorem niż oszczędnością

Nielsen przeprowadził badanie skuteczności reklam, aby przekonać się, w jaki sposób marketerzy mogą obecnie najlepiej docierać do klientów. Badacze chcieli dowiedzieć się, jaki wpływ ma burzliwy klimat ekonomiczny na oddziaływanie różnych taktyk kreatywnych na zachowania konsumentów. Humor i fabuły pełne emocji sprawdzają się lepiej niż informacje o promocjach, cenach lub cechach produktów.

21 czerwca 2012